چگونه مردان را عاشق کنیم ؟قسمت دوم

Submitted by jila on پ., 03/29/2012 - 18:19
انجمن‌ها

   شما می دانید که سه حس اصلی بشر بینایی,شنوایی و احساسات می باشد.یافته های جدید در روانشناسی به ما می گوید که یکی از این حواس غالب می شود.یک مرد تمایل دارد که به یکی از این سه حس تکیه کند.
      و وی به این طریق دنیای خود را درک می کند.این پایه شخصیت و درون اوست که زبان عشق نام دارد.
  شما کشف خواهید کرد که که وی به کدامیک از این سه حس وابسته است.شما می آموزید که با چه زبانی با وی صحبت کنید که بلافاصله با او ارتباط برقرار کنید.شما به روشی با وی رفتار می کنید که توجه وی به شما متمرکز می شود.شما باعث می شوید که وی احساس کند که شما جزئی از روح او هستید.شما تنها کسی هستید که به راستی او را می فهمید.حتی گریز پا ترین عشاق در مقابل توان شما تاب مقاومت ندارد.
     شما می توانید شادی و خوشی های درون او را احساس کنید.مانند بزرگترین عشاق تاریخ, شما می دانید که چه لغاتی را بکار ببرید. شما یک زمان بندی بی عیب و نقص از ذهن و دنیای وی  با یک کشش غیر قابل انکار  خواهید داشت.   سپس شما قلب او را از آن خود خواهید کرد.
      وقتی که من برای بار اول این طرح عشق قدرتمند را برای عاشق کردن مردان پیشنهاد کردم,زنان وهمچنین مردان معدودی اعتقاد داشتند که این طرح منصفانه نیست.آنان اعتقاد داشتند که عاشق کردن افراد بازی کردن با احساس وی و سرد و غیر رمانتیک می باشد.
     هنوز این زنان زمان برای رنگ کردن موهای خود و لباس پوشیدن شهوت انگیز استفاده می کنند.آنها هیچ گاه بدون آرایش کامل از منزل خارج نمی شوند واز خشک کن مو استفاده می کنند که موهای خود را بیشتر جلوه دهند.شما احتمالاٌ زنهای زیادی را می شناسید که که گرسنگی را به خاطر رژیم تحمل می کنند و برای بالا بردن بینی و پلک های خود, تحت عمل جراحی قرار می گیرند به این امید که عشق جاودانه خود را پیدا کنند.
   این زنان کسانی هستند که حقیقتاٌ فکرمی کنند ترفند های ظاهری قسمت پذیرفته شده این فلسفه است که در عشق هر آنچه که انجام دهی صحیح است در حالیکه ایشان راههای دیگر را برای برقراری ارتباط بهتر را ناراستی می انگارند.البته این گروه از زنان آنانی هستند که همیشه از اینکه مردان آنان را درک نمی کنند و نسبت به آنان احساس ندارند شکایت می کنند.
برنامه های  فرهنگی و اقتصادی ما این باور را ایجاد کرده است که زیبایی و جوانی اولین چیزی است که برای ایجاد عشق لازم است.اما زیبایی و جوانی هیچ گاه عشق راتضمین نمی کند.در حقیقت عشق واقعی اغلب در دست آنانی است که جوان و زیبا نیستند.به همین دلیل است که طرح عشق متکی به چیزی است که هر کس می تواند صاحب آن باشد و آن نیروی درونی برقراری ارتباط است.
 

با تشکر
 

Most viewed topics today