سفر روحانی به نیویورک چه ضرورتی دارد؟

Submitted by amir on ش., 09/22/2018 - 22:54

با نظر به وضعیت بحران کشور و با توجه به اینکه کشور در بحران اقتصادی روبروست و از هر سو حوادث غیر مترقبه ای مانند حمله ی تروریستی که امروز اتفاق افتاد
سفر رئیس جمهور به نیویورک چه ضرورتی دارد؟ حادثه ی تروریستی امروز باز ریشه در سوء مدیریت داشت.افراد مهاجم در مکانی نزدیک به مقر رژه به راحتی مردم را به تیر بستند.جناب روحانی به جای مسافرت به نیویورک به همراه صد نفر همراه اعم از تشریفات و صرف هزینه ی دو میلیون دلار بهتر نیست در کشور بمانید و سر و سامانی به وضعیت موجود بدهید.
گوش دنیا از حرف های شما پر است.فکری به حال مردم کنید که در حال مرگ خاموش هستند.

برای حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد؛
رئیس جمهور اول مهر ماه به نیویورک سفر می‌کند
حسن روحانی در فرودگاه بندرعباس
رئیس جمهور کشورمان برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، یکشنبه اول مهر ماه به نیویورک سفر می کند.

به گزارش ایسنا، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، ضمن اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، سخنرانی دیگری نیز در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا در صحن عمومی سازمان ملل خواهد داشت.
پرویز اسماعیلی جلسه با مدیران ارشد و نخبگان رسانه ای حاضر در نیویورک، نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی و نیز دیدار با تعدادی از رهبران جوامع اسلامی در آمریکا را از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر اعلام کرد.
وی همچنین از مصاحبه با برخی رسانه های بین المللی و نیز برگزاری کنفرانس خبری عمومی در انتهای سفر خبر داد و افزود:روحانی طی سفر به مقر سازمان ملل با تعدادی از سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی، دبیرکل سازمان ملل و نیز برخی روسای سازمانهای بین المللی دیدار و گفتگو خواهد داشت.
به گفته معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته روحانی عصر چهارشنبه 4 مهر ماه نیویورک را به سوی میهن اسلامی ترک خواهد کرد.

همراهان روحانی در سفر به نیویورک یک چهارم همراهان احمدی نژاد است
اخبار خبرگزاری صدای ایران
اخبار صدای ایران
اخبار سیاسی
شهریور ۱۳۹۷ -

در سفر امسال هیئت رسمی همراه ایشان 6 نفر بوده و همراهان رئیس جمهور شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس جمهور دولتهای نهم و دهم است.
همراهان روحانی در سفر به نیویورک یک چهارم همراهان احمدی نژاد است
رئیس جمهور در صرفه جویی هزینه های سفرهای اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص ایشان مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

به گزارش صدای ایران در سفر امسال هیئت رسمی همراه ایشان 6 نفر بوده و همراهان رئیس جمهور شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس جمهور دولتهای نهم و دهم است.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همگان را به حمایت مسئولان به ویژه دولت دعوت کرده اند از افرادی که دارای جایگاه معتبری همچون نمایندگی مجلس می باشند توقع می رود از اظهارات کذب که موجب وهن نظام و تشویش اذهان مردم می گردد و اعتبار کشور و دولت را خدشه دار می کند اجتناب ورزند.

معاونت حقوقی رئیس جمهور پیگیری های حقوقی را در خصوص این اظهارات کذب دنبال خواهد کرد.

گفتنی است؛ امیرآبادی، عضو هیات رئیسه مجلس در توئیتی نوشته بود:
حدود دومیلیون دلار هزینه سفر رییس جمهور و صد نفر همراه در این وضعیت اقتصادی مردم، جای نقد و بررسی دارد.

Most viewed topics today