بریتنی رو ولش کن، دوست پسر ایرانیشو ببین!

Submitted by نگار on جمعه, 02/09/2018 - 18:00
انجمن‌ها

بریتنی اسپیرز ۱۱ اوت ۲۰۱۸ در ساند-ویکن سوئد:

استکهلمیان – هفته گذشته فاش شد که تور جهانی ۲۰۱۸ بریتنی اسپیرز یکی از بزرگترین سوپراستارهای موسیقی پاپ جهان در روز ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۸ در نشنال هاربر آمریکا آغاز و پس از شهرهای آتلانتیک سیتی، نیویورک و هالی وود در آمریکا در روز ۴ اوت با آغاز در شهر برایتون در بریتانیا به اروپا خواهد رسید.


تور اروپایی بریتنی اسپیرز سپس در شهرهای برلین در آلمان (۶ اوت)، کپنهاک در دانمارک (۸ اوت)، اسلو در نروژ (۱۰ اوت) ساند-ویکن در سوئد (۱۱ اوت)، مونشه گلادباخ در آلمان (۱۳ اوت)، آنت ورپ در بلژیک (۱۵ اوت)، اسکاربورگ در بریتانیا (۱۷ اوت)، منچستر در بریتانیا (۱۸ اوت)، دابلین در ایرلند (۲۰ اوت)، گلاسکو در بریتانیا (۲۲ اوت)، لندن در بریتانیا (۲۴ و ۲۵ و ۲۶ اوت)، پاریس در فرانسه (۲۸ اوت) و بیرمنگام در بریتانیا (۳۱ اوت) صورت خواهد گرفت.


تا زمان تنظیم این خبر در استکهلمیان بلیت های کنسرت بریتی اسپیرز در برخی از شهرهاب فوق از جمله براتیون، اسلو، اسکاربورگ، منچستر، دابلین، گلاسکو، لندن (فعلا کنسرت ۲۴ اوت) سولد آوت (پیش فروش) شده است و تنها بلیت های بسیار گران وی آی پی برای خرید باقی مانده.


تور و نمایش ۲۰۱۸ این هنرمند پاپ با نام «بریتنی: تکه ای از من» (Britney: piece of me) ارايه می شود.

نمایش «بریتنی: تکه ای از من» که اینک در قالب یک تور جهانی ارائه می شود ۲۵۰ بار در لاس وگاس آمریکا بر روی سن رفته است و هر ۲۵۰ بار بطور کامل سولد آوت شده و ۱۴۰ میلیون دلار فروش داشته است.


کنسرت سوئد در ۱۱ اوت
کنسرت بریتنی اسپیرز در سوئد در ساعت ۱۹،۳۰ شب شنبه ۱۱ اوت در استادیوم «یورانسون آرنا» واقع در شهر ساند-ویکن (Sandviken) در ۱۶۰ کیلومتری شمال استکهلم برگزار خواهد شد. شرط سنی برای شرکت در این کنسرت ۱۳ سال است. در زمان تنظیم این خبر در استکهلمیان امکان خرید هم بلیت عادی و هم بلیت وی آی پی این کنسرت وجود دارد. بهای بلیت کنسرت بریتنی اسپیرز در سوئد ۶۹۵ کرون به اضافه سرویس اعلام شده است. لینک تهیه بلیت در پایان این مطلب در دسترس علاقمندان وجود دارد.

یورانسون آرنا در ساند-ویکن/ محل کنسرت سوئد بریتنی اسپیرز در ۱۱ اوت ۲۰۱۸

توجه رسانه های سوئدی به دوست پسر ایرانی بریتنی اسپیرز
از نکات جالب در رابطه با کنسرت بریتنی اسپیرز در سوئد توجه رسانه های خبری این کشور به دوست پسر ایرانی او سام اصغری است که همزمان با اعلام خبر تاریخ دقیق کنسرت در سوئد به آن نیز پرداخته شده است. مجله «ال» یکی از معتبرترین مجلات مد و زیبایی سوئد دوست پسر ایرانی بریتنی اسپیرز را «بصورت دیوانه واری داغ» نامیده است!

رابطه بریتنی اسپیرز با دوست پسر ایرانی اش که این روزها جدی شده است یکی از سوژه های داغ رسانه های خبری بین المللی است و بسیاری از نشریات مطالب گوناگونی در رابطه با آن منتشر کرده اند.

بر اساس شایعات در شبکه های اجتماعی قرار است این دو با یکدیگر ازدواج کنند. وب سایت «اکس هالیوود» در این رابطه می نویسد که «بریتنی اسپیرز خواننده و ستاره پاپ ظاهراً دیوانه وار عاشق است.». بریتنی در سالگرد دوستیش با سام با انتشار عکسی دونفره در صفحه خود نوشت: «این مرد هر روز الهام بخش من است برای اینکه انسان بهتری باشم و این من را خوشحال ترین دختر دنیا میکند.»


پستی در صفحه توئیتر بریتنی اسپیرز

بریتنی ستاره پاپ ۳۶ساله و سام اصغری مانکن ایرانی تبار (۲۴ ساله) در صحنه یکی از موزیک ویدیو های بریتنی بنام «سلامبر پارتی» با هم آشنا شدند و در نوامبر ۲۰۱۶ رابطه عاشقان اشان را علنی کردند. بریتنی اسپیرز تاکنون دو بار ازدواج کرده و دو پسر یازده و دوازده ساله دارد. سام اصغری ۱۲ سال از بریتنی اسپیرز جوانتر است و در سنین نوجوانی از ایران به آمریکا مهاجرت کرده است. او خود را پسری خجالتی توصیف میکند و می گوید که بازیگری اعتماد به نفسش را بالا برده است.

سام اصغری مربی بدنسازی است و چندی پیش وارد عرصه بازیگری و مدلینگ هم شد. او بعنوان یکی از مدل های محبوب و گران قیمت بازرگانی شناخته می شود.


height="400" alt="" />

Most viewed topics today