ارائه گزارش جامع اقدامات دولت برای مقابله با کرونا به مجلس

Submitted on پ., 04/16/2020 - 13:19

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از ارائه گزارش جامع وزرای کشور، بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه به مجلس درباره اقدامات انجام‌شده در شرایط بحران کرونا در حوزه‌‌های کاری‌شان خبر داد و گفت: طبق تصمیم اخیر هیئت رئیسه مجلس، مقرر شده که این گزارش جامع تا هفته آینده از سوی دستگاه‌‌های مربوطه تقدیم مجلس شود.

وی با بیان اینکه قرار است وزارتخانه‌‌های کشور، بهداشت و درمان و نیز سازمان برنامه و بودجه، گزارش جامع‌شان را از وضعیت و شرایط موجود در مواجهه با کرونا تقدیم کمیسیون‌های مربوطه کنند، اظهار داشت: بر این اساس قرار شده که پس از بررسی این گزارش‌ها در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مربوطه، گزارشی از آن در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: از وزرای کشور و بهداشت و درمان و نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه خواسته شده که در این گزارش جامع به مشکلات و موانع موجود برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر نیز توجه شود.

عباسی تأکید کرد: در جلساتی که نیز تاکنون در هیئت رئیسه مجلس داشته‌ایم، مقرر شده اولویت کمیسیون‌ها در روزهای پایانی دوره دهم مجلس بر موضوع کرونا بوده و در این مسیر با ارائه راهکارهایی به دولت کمک کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در تصمیم دیگری که در جلسه اخیر هیئت رئیسه مجلس اتخاذ شد، مقرر گردید وزارتخانه‌های مرتبط با هر کمیسیون نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‌‌های‌شان در سال گذشته و نیز برنامه‌های‌شان در سال جاری به کمیسیون‌‌های تخصصی ارائه دهند.

انتهای پیام/+

منبع
tasnim
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز