میانگین پولی که کانادایی ها در طول تعطیلات خرج می کنند؟

Submitted on ش., 12/08/2018 - 18:06

میانگین پولی که کانادایی ها در طول تعطیلات خرج می کنند؟
در طول تعطیلات کریسمس چقدر پول خرج میکنید؟

نظرسنجی که اخیرا توسط (Leger for the Retail Council of Canada (RCC انجام شد نشان می دهد که کانادایی ها چه میزان پول قصد دارند صرف جشن امسال کنند.

طبق این نظرسنجی میانگین پول صرف شده ملی برای همه چیز از هدایا گرفته تا مسافرت، غذا و سرگرمی 675 دلار می باشد و بسته به هر ایالت متغیر است.

در اینجا متوسط ​​هزینه های صرف شده کانادایی ها در تعطیلات کریسمس در سراسر کشور آورده شده است:

• بریتیش کلمبیا: 688 دلار
• آلبرتا: 622 دلار
• ساسکاچوان: 611 دلار
• مانیتوبا: 611 دلار
• انتاریو: 805 دلار
• کبک: 458 دلار
• آتلانتیک کانادا: 813 دلار

براساس این نظرسنجی، 65 درصد کانادایی ها دارای بودجه ای قطعی برای هزینه کردن در تعطیلات هستند که 28 درصد آنها هزینه هایشان از آنچه برنامه ریزی کرده بیشتر میشود.

در مجموع غذا، نوشیدنی های الکلی و شیرینی های مخصوص شب عید و برنامه های تفریحی و سرگرمی ها، و به دنبال آن لباس و اسباب بازی ها بیشترین سهم بودجه را به خود اختصاص می دهند.

اکثریت خریداران کانادایی، حدود 69٪، نهایتا تا پایان ماه نوامبر خرید خود را آغاز خواهند کرد. معاملات جمعه سیاه، محبوب ترین هستند، زیرا 40٪ از کانادایی ها تصمیم می گیرند که از فروش ویژه آن استفاده کنند، نیمی از آنها از فروشگاه خرید میکنند و نیمی دیگر به صورت آنلاین خرید میکنند.

این ارقام در نتیجه یک تحقیق 10 دقیقه ای آنلاین از 10 تا 22 اکتبر سال 2018، از زنان و مردان 18 ساله به بالا صورت گرفت. همچنین این تحقیق به دو زبان انگلیسی و فرانسوی انجام شد.

پرونده قتل غیرعمد میترا جوانمردی به دادگاه عالی کانادا میرود
دادگاه عالی کانادا پرونده مرگ مریض 84 ساله که مدت کوتاهی پس از تزریق منیزیوم جان سپرد را دوباره بررسی می کند.

دادگاه کبک در سال 2015، میترا جوانمردی را از همکاری در قتل غیرعمد Roger Matern مبرا اعلام کرد.

این حکم تبرئه در سال 2018 در دادگاه تجدید نظر کبک فسخ شد، و وی به اتهام قصور گناهکارانه منجر به مرگ، دوباره راهی دادگاه می شود.

در 12 ژوئن 2008، هنگامی که Matern جهت درمان به نزد میترا جوانمردی رفت، از مشکلات تنفسی به علت وجود مایع در شش ها که از عوارض عمل جراحی قلب بود، رنج میبرد. Matern حدود 15 دقیقه پس از دریافت تزریق به شدت مریض شد و روز بعد دربیمارستان جان خود را از دست داد.

جوانمردی حدود 30 سال است که به عنوان یک درمانگر در پورتلند مشغول به کار است. او تا به حال بین 4 تا 5 هزار مراجعه کننده را در کلینیک خود مداوا نموده است.

در ایالت کبک درمانگران اجازه تزریق وریدی ندارند، اما جوانمردی سابقا آموزش های لازم برای تزریق را، در ایالات متحده دیده است ومجوز تزریقات دارد.

Gagnon، یکی از اعضای هیئت منصفه معتقد است وکلای دادگاه در تفسیر اطلاعات برای محکومیت به جرم قتل غیرعمد، اشتباه کرده اند.

تولدی به سبک خیرین! هدیه 50 میلیون دلاری Beedie به دانشجویان نیازمند به مناسبت 50مین سالروز تولدش
Ryan Beedie، خیر و ساختمان ساز کانادایی معتقد است که هرگز برای کمک به دیگران و تشویق آنان به انجام هر آنچه دوست دارند دیر نیست.

او به مناسبت 50 امین سالروز تولد خود، دوستانش را به صرف شام دعوت کرده و از تصمیم خود مبنی بر کمک 50 میلیون دلاری به دانشجویان نیازمند در سراسر کانادا خبر داد.

طبق برنامه بی همتای وی با نام Beedie Luminaries، در ماه مه سال 2019، 50 دانشجو از منطقه Metro Vancouver بر اساس سوابق تحصیلی - نه لزوما عالی- خود برگزیده و برای هر سال تحصیلی خود 10 هزار دلار دریافت و تمامی هزینه های مالی آنان در موسسات هشت گانه بریتیش کلمبیا، شامل دانشگاه ها، کالج ها و موسسات فنی تامین خواهد گشت.

وی هم چنین در نظر دارد این تعداد را تا سال 2020، به دو برابر رسانده و طی 3 تا 4 سال آینده حداقل 300 دانشجو را در سال شامل گردد. با این حال، این کمک هزینه تحصیلی وی مانع از سایر کارهای خیریه وی نظیر کمک به بی خانمانان و کمک هزینه مسکن نخواهد گشت.

Ryan و پدرش Keith از دهه 70 تا به حال کمک های مالی زیادی داشته که شامل حمایت از تیم های بیسبال و فوتبال، کمک 22 میلیون دلاری به SFU در سال 2011 جهت ساخت دانشگاه تجاری Beedie و همچنین کمک هزینه تحصیلی 500 هزار دلاری وی می باشد، جمعا کمک های وی در دهه اخیر 40 میلیون دلار تخمین زده شده است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز