تعلیق دو مامور پلیس تورنتو به اتهام مصرف ماری جوانای خوراکی در حین انجام وظیفه

Submitted on ی., 02/04/2018 - 09:32

تورنتو- دو مامور پلیس تورنتو به اتهام مصرف ماری جوانای خوراکی در حین انجام وظیفه، از خدمت معلق شدند. مارک پوگاش، سخنگوی اداره پلیس تورنتو، با اعلام این خبر افزود که اعضای کمیته استانداردهای حرفه ای پلیس، مشغول تحقیق در مورد این دو مامور هستند.

این دو مامور پلیس، که ویتو دومینلی و جیمی یانگ نام دارند، حوالی ساعت 1 بامداد یکشنبه گذشته مشغول گشت زنی و نظارت و مراقبت با اتومبیل پلیس در محدوده خیابان Vaughan Road و Oakwood Avenue بودند. آنها پس از مصرف ماری جوانای خوراکی، دچار توهم شده و یکی از ماموران اتومبیل را ترک کرد. با خروج مامور، همکارش با اداره پلیس تماس گرفت و خواهان اعزام نیروی کمکی شد.


افسر پلیس زن که برای کمک به دو همکار خود به محل اعزام شده بود، در حالی که سعی کرد به یکی از ماموران توهم زده که بالای درخت رفته بود، کمک کند، روی یخ سر خورد و از ناحیه سر مجروح شد.

مایک مک کورماک، سخنگوی اتحادیه ماموران پلیس تورنتو ضمن خودداری در مورد جزئیات واقعه و تحقیقات داخلی پلیس، خبر تعلیق با حقوق دو مامور پلیس را تایید کرد.

اعضای کمیته تحقیق، همچنین در مورد احتمال دزدیده شدن ماری جوانای خوراکی از یک مرکز عرضه در پی هجوم ماموران پلیس، تحقیق می کنند.

دومینلی، یکی از شخصیت های شناخته شده در رسانه های اجتماعی است. او اغلب ویدیوهایی از خود را در یونیفورم پلیس و حین لب خوانی با موسیقی و رقص به اشتراک گذاشته است.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز