واکنش گوهر خیراندیش به حواشی سفر به آمریکا با پخش ربنای شجریان | مهم نیست ممنوع الکار شوم اما ...

Submitted by شادی on چ., 02/05/2020 - 22:22
Youtube or facebook videos

حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» بازی گوهر خیراندیش پیش آمد، این بازیگر را به واکنش واداشت.
گوهر خیراندیش در سریال زیرخاکی

گوهر خیراندیش بازیگر سریال «زیرخاکی» است که بر اساس برنامه بناست در شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان خانه مردم شود. در چند روز اخیر صحبت‌هایی از احتمال کنار گذاشته شدن سریال از کنداکتور پخش به میان آمد. سرانجام سیمافیلم از پخش سریال و البته برخورد قانونی با گوهر خیراندیش خبر داد.

در پی این حواشی گوهر خیراندیش با انتشار تکه‌ای از دعای ربنا با صدای محمدرضا شجریان در اینستاگرام خود نوشت: «سلام عزیزانم ...خوشحالم که مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندی به حاشیه ها اهمیت ندادند و سریال «زیر خاکی» پس از ماه‌ها تلاش با حضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت کش و هنرمند در این شب ها روی آنتن می‌رود. بیاییم همگی همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنیم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند.

امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم. و چه خوب است که نسبت به کسانی که با ناآگاهی و بدون عاقبت اندیشی با انتشار عکس و فیلم به حریم خصوصی دیگران تجاوز می‌کنند واکنش نشان داده و آنها را محکوم کنیم.»

Most viewed topics today