زورگیری از پلیس با سلاح سرد | سارقان گستاخ زمین‌گیر شدند

Submitted on س., 05/02/2023 - 02:22

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: با وقوع چند فقره زورگیری از شهروندان به ویژه نوجوانان در محدوده محله «باغ فیض» تهران با تهدید سلاح سرد توسط ۲ موتورسوار، مشخصات ظاهری متهمان جمع‌آوری شد و در پالایش اطلاعات به دست آمده، محل‌های حضور سارقان و گروه سنی این افراد و مشخصات ظاهری متهمان به دست آمد.

این مقام انتظامی به حضور ماموران در محل‌های جرم‌خیز و گشت‌زنی‌های نامحسوس اشاره کرد و گفت: این گشت‌زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه شامگاه نهم اردیبهشت‌ماه هنگامی که تیم عملیات کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض در محدوده بولوار فلاح‌زاده تهران در تردد بودند، متهمان را در حال زاغ زنی مشاهده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در همین هنگام متهمان، ماموران کلانتری را طعمه‌های خود قرار دادند و به سرعت با پارک موتورسیکلت به سمت ماموران حمله‌ور شدند و قصد زورگیری و سرقت تلفن همراه ماموران را داشتند که در دام پلیس و عملیات پیش‌دستانه پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ گودرزی به عملیات موفق و مقتدرانه ماموران جوان کلانتری باغ‌فیض اشاره کرد و گفت: در این عملیات پلیسی به‌سرعت متهمان خلع سلاح و زمینگیر شدند.

این مقام پلیسی افزود: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی توقیف شد که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می‌شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۱۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند و اظهار کردند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این زمینه ۵ شاکی که اکثر آنها نوجوانان بودند، شناسایی شدند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز