وزیر مسکن کانادا از گسترش مسکن ارزان قیمت خبر داد

Submitted on پ., 01/13/2022 - 20:53

محترم احمد حسین، وزیر مسکن، مدیر وام مسکن ، و شهردار میلتون در ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۳ ژانویه) آدام ون کووردن، عضو شورای شهر هوچلاگا، ثریا مارتینز فرادا، و تیم راس، مدیر اجرایی فدراسیون مسکن تعاونی کانادا (CHF Canada)، جلسه توجیهی را برگزار کرد.


احمد حسین

در این نشست اعلام شد، گسترش سرمایه گذاری فدرال برای ایجاد مسکن مقرون به صرفه برای کانادایی ها خواهد بود. بودجه ی ۷/۱ میلیون دلار برای ایجاد حدود ۷۴ خانه جدید و مقرون به صرفه در منطقه واترلو سرمایه گذاری خواهد کرد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، از مجموع بودجه، ۴/۵ میلیون دلار از طریق جریان های اصلی شهری تحت طرح توسعه سریع مسکن (RHI) تخصیص داده شد. ۲/۶ میلیون باقیمانده از طریق "دستیابی به خانه" ارائه می شود: "برنامه استراتژیک بی خانمان های کانادا".

این واحدهای مسکونی بخشی از دو برنامه هستند که از کانادایی‌هایی که وضعیت مسکن آنها نامشخص است، افرادی که در معرض بی خانمانی هستند یا در معرض خطر بی خانمانی هستند یا به دلیل همه‌گیری در پناهگاه‌های موقت زندگی می‌کنند، حمایت می‌کند.

اولین پروژه که توسط KW Urban Aboriginal Wigwam Project مدیریت می شود، در خیابان کمبریج 27-31، کمبریج، انتاریو واقع خواهد شد. تمام ۳۰ واحد برای مردم بومی ساخته خواهد شد که ۱۶ واحد آن برای زنان بومی و فرزندانشان ساخته خواهد شد.

ساختمان دوم توسط OneROOF مدیریت خواهد شد و در خیابان شلتون ۳۵ شمالی در کیچنر واقع خواهد شد. این پروژه حدود ۴۴ واحد از جمله ۲۵ واحد برای افراد بی خانمان، ۱۵ واحد برای افراد دارای مشکلات روانی یا اعتیاد و۴ واحد برای افراد بومی ساخته خواهد شد.

انتظار می رود هر دو پروژه تا پایان سال ۲۰۲۲ تکمیل شود.

همزمان، بودجه فدرال ۲۰۲۱ افزایش ۱۱۸/۲ میلیون دلاری را طی هفت سال از طریق مرحله دوم طرح مسکن اجتماعی فدرال که از سال 2021-2022 شروع می شود، اعلام کرد. این بودجه اضافی برای قراردادهای عملیاتی فدرال که قبل از ۱ آپریل ۲۰۱۶ منقضی می شوند، برای حمایت از ارائه دهندگان مسکن محلی، ارائه مسکن طولانی مدت برای بسیاری از آسیب پذیرترین افراد، و حمایت از قیمت مسکن برای خانواده های کم درآمد اعمال می شود.

پس از کنفرانس مطبوعاتی آنلاین، خبرنگاری پرسید که آیا محدودیتی برای سرمایه گذاری در املاک وجود خواهد داشت؟
احمد حسین پاسخ داد که کشورهای مشترک المنافع به این موضوع اهمیت زیادی می دهند و همچنین می بینند که مالیات های موجود از جمله مالیات بر خانه ی خالی و مالیات بر خریداران خارجی وجود دارد. اما در عین حال، همچنین می دانند که ممکن است به کانادایی هایی که برای اولین بار خرید می کنند نیز ضربه بزند، بنابراین فعلاً سیاست دیگری وجود ندارد. ساخت مسکن مقرون به صرفه ادامه خواهد یافت تا کانادایی ها با یک "خانه" مقرون به صرفه صاحب خانه شوند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز