ویروس کرونا جان آقازاده‌ها و مقام‌های جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند

Submitted on ش., 02/22/2020 - 13:27

محسن هاشمی امروز شنبه ٣ اسفند/ ٢٢ فوریه به ایرنا گفت که او هفته گذشته به همراه برخی از اعضای شورا با مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه ۱۳، که مشکوک به کرونا است، دیداری داشته و امروز برای انجام تست کرونا به بیمارستان مراجعه خواهد کرد.

هاشمی با تأکید بر این که «فعلاً در خانه هستم»، ادامه داد: « فعلاً علایم کرونا را ندارم اما نتیجه تست بعد از ۴۸ ساعت مشخص می‌شود. دیگر اعضای شورا نیز حتماً تست کرونا خواهند داد.»

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران نوشت که هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، به دلیل ابتلای مشکوک شهردار منطقه ۱۳ به ویروس کرون، ظهر امروز به منظور رفع نگرانی‌ها و اخذ تصمیمات لازم درباره ویروس کرونا، یک نشست فوق‌العاده دوساعته برگزار کرد. پیش از این، مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه ۱۳ تهران در اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، روز شنبه ٣ اسفند در صفحه توئیتر خود تأیید کرد که شهردار منطقه ۱۳ مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است و در بیمارستان تحت نظر است.

به گفته مسئولان وزارت بهداشت ایران، تا تاریخ ٢ اسفند امسال ویروس کرونا ۲۸ مورد قطعی مبتلا در ایران داشته که ۵ نفر آنها جان خود را از دست داده‌اند.

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

برایگان دانلود کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز