ویدیو ـ تعقیب پنج موتورسیکلت سوار در 407 با 190 کیلومتر سرعت توسط هلیکوپتر پلیس

Submitted on Mon, 08/03/2020 - 01:16

بیشتر به کابوس می ماند: نیمه شب باشد و در بزرگراه باشد و پنج موتورسیکلت سوار باشند و سرعتشان هم بالای 190 کیلومتر در ساعت باشد!

هفته‌ها بود که پلیس منطقه یورک از اهالی محله شکایاتی دریافت می کرد از سر و صدای موتورسیکلت‌ها و اتومبیلهایی که در یک پارکینگ لات گرد می آمدند و با گاز دادن، سر و صداهای آزاردهنده تولید می کردند.

این افراد مرتب در این محل گرد می آمدند و با موتورسیکلت‌ها و اتومبیلهایشان گاز می دادند و مزاحمت ایجاد می کردند.

بالاخره هلیکوپتر AIR 2 پلیس یورک که در پی این شکایات منطقه را زیر نظر داشت، نیمه شب جمعه پنج موتورسیکلت را در بزرگراه 407 مشاهده کرد که با سرعت بسیار بالا، که گاه از 190 کیلومتر تجاوز می کرد، به سمت غرب در حرکت بودند.

هلیکوپتر AIR 2 به تعقیب آنها ادامه داد و در همان حال اطلاعات لازم را به افسران زمین می داد و هنگامی که افسران پلیس در پایین سعی به متوقف کردن آنها کردند، همه از محل گریختند.

The rider of this motorcycle had his bike seized and criminal charges laid after being clocked at more than 190 km/h by officers in Air2. This enforcement is a direct result of community complaints for stunt driving and excessive noise. More info here -> https://t.co/msy2mwemoO pic.twitter.com/KBBPKldfRq

— York Regional Police (@YRP) July 31, 2020

هلیکوپتر AIR 2 به تعقیب موتورسیکلت‌ها ادامه داد تا آنکه یکی از آنها در نقطه‌ای توقف کرد. در این موقعیت بود که افسران پلیس از پایین به محل رسیدند و موتورسیکلت را محاصره کرده و موتورسیکلت سوار را دستگیر کردند.

اکنون موتورسیکلت این فرد برای هفت روز توقیف شده و خود وی که 37 سال داشته و اهل برامپتون است با چندین اتهام از جمله فرار از چنگ پلیس، رانندگی خطرناک، سرعت، پوشاندن پلاک، دستکاری موتورسیکلت و … روبرو است.

تحقیقات پلیس درباره چهار موتورسیکلت سوار دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:ـ شیرین کاری با موتورسیکلت یا مزاحمت برای مردم محله؟ـ مرگ دو موتورسیکلت سوار در دو حادثه جداگانه در یک نقطهـ احتمال استفاده موتورسیکلتهای تک سرنشین ازمسیرهای ویژه HOVـ حمله کرکس به زن و شوهر موتورسیکلت سوار موجب مرگ آنها شدـ سیک های موتورسیکلت سوار در انتاریو از گذاشتن کلاه ایمنی معاف شدند

منبع
salamtoronto

بیشترین بازدید اخبار امروز