واکنش جامعه هنرمندان سینما و فوتبال ایران به فوت علی انصاریان

Submitted on پ., 02/04/2021 - 13:32

پس از درگذشت علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران، طرفدارن این هنرمند مردمی باعث شد تا عده‌ی زیادی از مردم در فضای مجازی با پیام‌هایی به این جریان واکنش نشان دهند.

طبق گزارش رسانه هدهد کانادا، کریم باقری در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به فوت علی انصاریان نوشت: «واقعا باور کردنی نیست».

در اینستاگرام سپهر حیدری نوشته بود: «خدایا باورم نمیشه ۸ هم به ۲۵ و ۲۴ پیوست، خدا به مادر علی صبر بدهد و لعنت به کرونا که دوتا از عزیزان خوش قلب و متعصب و مشتی را از ما گرفت».

آرش برهانی در واکنش به این موضوع در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «علی پر کشید».

سید جلال حسینی فوتبالیست در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «تسلیت عرض می‌کنم خدمت خانواده محترم انصاریان، خدا به مادرش صبر بدهد».

در پی درگذشت علی انصاریان، صفحه رسمی و فارسی توییتر باشگاه رم نوشت: «درگذشت علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی ایران را به خانواده و طرفداران وی تسلیت عرض می‌کنیم».

سرمربی کروات تیم ملی، دراگان اسکوچیچ در صفحه اینستاگرام خود به زبان فارسی فوت علی انصاریان را تسلیت گفت.

کمیته ملی المپیک طی پیامی اعلام کرد: «با کمال تاسف می‌گویم بیماری منحوس کرونا چهره افتخار آفرین و خاطره انگیز فوتبال کشورمان، علی انصاریان عزیز را از ما گرفت».

این اتفاق ناگوار را به خانواده محترم وی و جامعه ورزش به خصوص جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای این عزیز از دست رفته رحمت و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی خواستارم.

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ بود. وی در تیم‌های فجر شهید سپاسی، سایپا، پرسپولیس، استقلال، استیل آذین، گسترش فولاد تبریز، استقلال خوزستان، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر در فوتبال کشورمان شرکت داشته است.

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر فوت علی انصاریان بازیکن ارزنده و دوست داشتنی فوتبال ایران موجب غم و ناراحتی فراوان شد.

خبر درگذشت این عزیز که هم در تیم‌های پرسپولیس و استقلال و هم در تیم ملی بازی کرده بود، برایم بسیار ناگوار و ناباورانه است.

برای این ورزشکار مردمی و دوست داشتنی طلب مغفرت می‌کنم و امیدوارم رحمت الهی شامل حال روح بلندش قرار گیرد. همچنین برای مادر گرامی این عزیز، خانواده محترم و جامعه بزرگ ورزش کشور صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

در پی فوت علی انصاریان ، باشگاه پرسپولیس این حادثه را در طی یک پیام تسلیت گفت. این باشگاه در پیامی سرشار از اندوه و تاثر درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس و همچنین هنرمند سینمای ایران را به خانواده به‌خصوص مادر محترم ایشان، خانواده بزرگ پرسپولیس، اهالی ورزش فوتبال و جامعه هنر صمیمانه تسلیت گفت.

او همچنین گفت: «درک کردن این دو حادثه پیاپی برای ما بسیار دشوار است و ما پس از درگذشت مهرداد میناوند عزیز منتظر بهبود علی انصاریان بودیم تا مرهمی باشد برای غم از دست دادن میناوند، اما افسوس که این دو رفیق قدیمی گویا با هم قراری داشته‌اند».

امروز مصیبتی دیگر به ما وارد شد و این همدردی با تمام کسانی است که به دلایل مختلف از جمله کرونا عزیزان خود را از دست داده‌اند.

سخت است باور کنیم که میناوند و انصاریان را در این سن و سال در کنار خود نداریم. خیلی عجیب است، درست همان روزهایی که جشنواره فجر سینمای ایران از فیلمی که علی انصاریان در آن بازی میکرد، رونمایی کرد، ختم زندگی این پیشکسوت فوتبال ایران در این دنیای فانی رقم خورد.

انصاریان همیشه با خاطره آن خنده‌های همیشگی‌اش در ذهن ما خواهد ماند، هنرمندی که در فوتبال به غیرتمندی معروف بود، و همیشه از زخم‌هایش به عنوان افتخار یادآوری می‌کرد.

باشگاه استقلال نیز طی پیامی درگذشت ناگهانی انصاریان را به جامعه‌ی ورزش و مردم ایران تسلیت گفت.

بازگشت همه بسوی اوست

علی انصاریان به عنوان چهره‌ای ملی و محبوب همیشه در قلب مردم ایران بود، اواخر در شرایطی که او بدترین‌ روزهای زندگی خود را سپری می‌کرد ما امیدوار و دعاگو بودیم که هنرمند خوش ذوق سینما و ورزشکار عزیز ایرانی با حضور خود در جشنواره فیلم فجر که البته اولین حضور او در این جشنواره محسوب می‌شد، بتواند بدرخشد که البته درخشید و مانند ستاره ماند و به نور پیوست.

ستاد برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به همراه مخاطبان سینما و همه مردم عزیز ایران درگذشت این هنرمند و ورزشکار مردمی را تسلیت می‌گوید و از خداوند خواستار بخشش و مغفرت برای این عزیز از دست رفته است. همچنین از خداوند سلامت همه بیماران را طلب می‌کند.

در این بین برخی شخصیت‌ها همچون علی دایی، علی کریمی، یحیی گل محمدی، احمدرضا عابدزاده، محسن خلیلی، علیرضا بیرانوند، محمدجواد آذری جهرمی، ابراهیم شکوری، سردار آزمون، مجید صدری، حسین ماهینی، سپهر حیدری، رضا عطاران، کمال کامیابی نیا، علیرضا جهانبخش، سید جلال حسینی، محمدرضا گلزار، وحید امیری، سیامک نعمتی، نوید محمدزاده، رضا شاهرودی، وحید هاشمیان و … با انتشار پیام‌های در صفحات مجازی خود درگذشت این عزیز را تسلیت گفتند.

منبع:

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز