واکنش امام جمعه لواسان به تخریب خانه زن بندرعباسی | مسخره‌ام کردند که چرا سوار وانت شدی ...

Submitted on ش., 11/21/2020 - 01:24

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در واکنش به تخریب خانه زنی در بندرعباس در پی اجرای حکم ساخت‌وسازهای غیرمجاز در توییتی نوشت: «وقتی فیلم تخریب خانه این زن را دیدم، یاد تبعیض در لواسان افتادم که چگونه بی‌باکانه آلونک‌های روستایی را خراب می‌کنند و کنار آن مهربانانه از کنار ویلاهای آنچنانی می‌گذرند. مسخره‌ام کردند که چرا سوار وانت شدی و تبعیض را نشان دادی. اما تبعیض بد دردی است، بدترین نوع بی‌عدالتی!»

وی ادامه داد: «مبارزه با تبعیض همانند مبارزه با فساد مهتران پرتوقع واجب است، حتماً باید آن زن خودسوزی کند تا کاری بکنید؟ علاج واقعه را پیش از آن انجام بدهید آدم‌های عاقل! خدمت به محرومان کجای قاموستان است؟ مجلسیان، دولتی‌ها و دادگستری‌ها بدانید عدالت هدف انقلاب اسلامی است و از خدا بترسیم!»

لواسانی در توییتی دیگر با اشاره به حدیث قدسی «من نزد شکسته دلان هستم؟» گفت: «می‌دانید معنای این روایت چیست؟ آه مظلومی بنیان مستحکمی را فرو می‌ریزد. من بجد باور دارم انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت، اما شما اهل تبعیض، مفسدان، ساکتین فساد و تبعیض و بی‌عدالتی بدانید که بنیان شما و خانواده‌تان در حال فروپاشی است.»

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز