طی روزهای شنبه و یکشنبه، چندین درگیری همراه با زخمی‌شدن چند فرد در مونترال

Submitted on Mon, 07/27/2020 - 01:32

مونترال طی روزهای شنبه و یکشنبه شاهد چندین حادثه خشونت ‌آمیز و خونین بود که منجر به مصدومیت جدی چندنفر شد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، روز یکشنبه حدود ساعت ۱:۳۰ صبح یک مرد ۱۸ ساله مورد اصابت چاقو قرار گرفت و در شرایطی وخیم راهی بیمارستان شد. بنابر اعلام پلیس٫ وضعیت وی پایدار است.

به گفته ورونیک کامتوئیس، سخنگوی پلیس مونترال، به جز فرد مصدوم، سایر افراد مرتبط با این حادثه خونین٫ قبل از عزیمت پلیس به محل٫ متواری شدند.

در همین رابطه٫ پلیس برای انجام تحقیقات بیشتری محدود بین خیابان‌های سن ویاتور و وان‌هورن و خیابان برنارد و همچنین بین خیان‌های ژان‌مانس و هاچیسون را مسدود‌کرد.

صبح یکشنبه نیز یک مرد حدود ۳۰ ساله دراثر درگیری که روز قبل در آنژو داشت٫ به‌دلیل شرایط وخیم جسمی روانه بیمارستان شد.

پلیس روز شنبه حدود ساعت ۱۰:۱۵ درپی تماسی که با ۹۱۱ در حوالی خیابان René Ouimet و بلوار پارک صورت گرفته بود٫ به سمت این مرد حرکت‌کرد.

پلیس برای انجام تحقیقات بیشتر با کمک یک سگ پلیس و بازرسان پزشکی قانونی محدوده این حادثه خشونت ‌آمیز را مورد بررسی قرار دادند.

چهل دقیقه بعد از این حادثه پلیس SPVM یک مرد ۴۳ ساله را که با دو نفر در پارک منطقه ویل‌ماری درگیر شده بود را دستگیر کرد. این حادثه سومین حادثه خونین روز یکشنبه مونترال را رقم زد.

پلیس هنوز از جزئیات این حادثه از جمله جنسیت و سن قربانی آن گزارشی منتشر نکرده است و تنها اعلام کرده است که قربانی به‌وسیله یک جسم مجروح شده است.

گفتنی است٫ روز یکشنبه پلیس مونترال موفق به پیداکردن جسد مفقودشده جوان ۲۰ ساله‌ای شد که در اثر تصادف با قایق‌های پدالی در دریاچه مونترجی ناپدید شده بود.

بیشتر بخوانید:

منبع خبر: سی.تی.وی نیوز

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز