تشکیل پرونده قضایی برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا؛ بایگان: «اعتقادهای قلبی ما به دست دیکتاتوری لگدمال شد»

Submitted on س., 05/02/2023 - 07:23

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت، در واکنش به حضور بدون حجاب اجباری افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی، گزارش داد: به دلیل «اقدام کشف حجاب» دو بازیگر به «جرم مشهود و اقدام غیرقانونی»، در پلیس امنیت عمومی پرونده‌ای مقدماتی تشکیل شده و موضوع در مجمتع قضایی ارشاد در حال رسیدگی است.

حضور بدون حجاب افسانه بایگان و فاطمه‌ معتمدآریا، در مراسم بزرگداشت آتییا پسیانی با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی و حملات رسانه‌های وابسته به جمهوری اسلامی مواجه شد.

 افسانه بایگان، بازیگر سرشناس سینمای ایران، در واکنش به حملات رسانه‌های وابسته به جمهوری اسلامی نسبت به حضور بدون حجاب اجباری در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی، در اینستاگرام، نوشت: «افسوس که زیباترین و شفاف‌ترین اعتقادهای قلبی ما به دست ریاکاری و دیکتاتوری و جهل و عوامفریبی لگدمال شد».

افسانه بایگان، در ادامه این متن، آورده است: «این صدای قلب من است، به نام زن، زندگی، آزادی؛ مرد، میهن، آبادی».

این رسانه‌ها از عناوینی همچون، «کشف حجاب افسانه بایگان» و «زمان تشکیل پرونده برای فاطمه معتمدآریا و افسانه بایگان» و «معرکه‌گیری» در واکنش به حضور بدون حجاب اجباری فاطمه معتمدآریا و افسانه بایگان در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی استفاده کردند.

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.اف.ای دنبال کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز