تصاویر | حرکت خاص ایرانی‌ها علیه کلینزمن در دیدار آلمان - اسپانیا | هواداران ایرانی اینگونه پاسخ توهین‌های کلینزمن را دادند

Submitted on Mon, 11/28/2022 - 00:44

به گزارش همشهری آنلاین، اظهارات یورگن کلینزمن علیه بازیکنان تیم ملی ایران واکنش‌های فراوانی از اهالی فوتبال ایران را در پی داشت. کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای، به شدت نسبت به اظهارات سرمربی پیشین آمریکا انتقاد کردند و خواستار استعفای او از سمت عضویت در گروه تحقیقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ شدند.

مهاجم سابق تیم ملی آلمان مجبور به نشان دادن واکنش شد و گفت که نسبت به اظهارات او سوءبرداشت صورت گرفته است. با این حال این پایان ناراحتی فوتبالدوستان ایران نسبت به کلینزمن نبود.

تعدادی از هواداران فوتبال ایران که برای تماشای دیدارهای تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ راهی قطر شده‌اند، در دیدار تیم‌های اسپانیا - آلمان حاضر شدند و با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی علیه کلینزمن، به انتقاد از رفتارهای گذشته او پرداختند.

کلینزمن در فوتبال انگلیس برای تلاش‌هایی که برای گرفتن خطا از داور می‌کرد، به «Diver» (شیرجه‌زن) معروف است. هواداران ایرانی نیز نوشتند: یورگن! شیرجه زدن فرهنگ توست!

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز