Top Hat برای بخش فروش استخدام می نماید؛ هم اکنون می توانید درخواست شغل دهید

Submitted on Mon, 11/26/2018 - 18:40
Videos

Top Hat برای بخش فروش استخدام می نماید؛ هم اکنون می توانید درخواست شغل دهید
وضعیت شغلی کانادا در سال های اخیر آمار جالبی ندارد.

Canadian Federation of Independent Business (CFIB) اخیرا گزارشی مبنی بر کاهش 3.1 درصدی میزان شغل کانادا در ماه های آوریل تا ژوئن سال جاری منتشر کرده است. بالاترین میزان به سال 2014 مربوط می شود یعنی زمانی که CFIB اقدام به بررسی داده های آماری کرد.

با این حال، بخش فروش به یک حرفه شغلی پرطرفدار تبدیل شده است. به گفته بزرگترین شرکت کار کانادا، Randstad نمایندگی انحصاری فروش در سال جاری به عنوان دومین شغل پر تقاضا در این زمینه معرفی شده است.

چنانچه شما یک فروشنده با استعداد هستید، می توانید از فرصت های شغلی شگفت انگیز استفاده کنید. اگر می خواهید در جایی کار کنید که عملکرد رو به رشدی داشته باشد بهتر است به شرکت نرم افزاری Top Hat تورنتو مراجعه کنید. این شرکت در تاریخ 6 دسامبر برای بخش فروش در یک نمایشگاه حرفه ای نیروی انسانی استخدام می کند.

پیشرو در سطح جهانی
Top Hat یک پلتفرم آموزشی وابسته بازار برای آموزش عالی ارائه می کند. این شرکت طی 5 سال گذشته رشد چشمگیری داشته و اخیرا Hood John را استخدام کرده است تا بتواند درآمدزایی را در بخش فروش و موفقیت مشتری توسعه دهد. Hood پیش از این ریاست منطقه Dell در ایالات متحده و آسیا، و HP و Oracle در آمریکا را بر عهده داشت.

Mike Silagadze مدیر عامل و بنیانگذار شرکت Top Hat، یکی از مدیران فروش زبده و با تجربه در برخی از شرکت های نرم افزاری بزرگ در سطح جهان بود.

گروه سپاری محیط کار
هود به راه اندازی یک برنامه اجتماع مردمی با هدف ایجاد انگیزه برای نیروی کار اقدام کرد. به جای اینکه تغییری از جزء به کل انجام دهد، رویکرد وی این بود که به نیروی فروش اجازه دهد تا بزرگترین موانع اشتغال را شناسایی کند.

کمبود پوشی برای کارکنان فروش
تیم Top Hat برای تعهد مالی به فروشندگان خود نقل مکان کرد تا درآمد بیشتری عاید گردد و به روند جریان نقدی کمک کند، در حالی که هنوز توسط نیروهای بخش فروش سود مالی بالایی در اختیار دارد. این شرکت همچنین "پاداش مرخصی" را برای پرسنل جدید فروش ارائه می دهد. این بدان معنی است که شما می توانید در دو ماه اول استخدام خود مرخصی بگیرید و تا شش هفته حق پاداش دریافت کنید. با انجام این کار، برای افراد این اطمینان حاصل می شود که سمتشان در شرکت محفوظ است.

آموزش های لازم جهت فروش
چه چیزی باعث شده شرکت Top Hat از دیگر شرکت ها متفاوت باشد؟
فروش با استفاده از پلتفرم و تکنولوژی طراحی شده Top Hat، کارکنان جدید را قادر می سازد تا دانش فروش خود را در مورد محصولی که قرار است به فروش برسانند، ترویج دهند. هر چه مهارت فروش خود را افزایش دهید علی رغم افزایش میزان فروش، کارشناس فروش ماهری می شوید.

اگر برای چالش یک فروشنده حرفه ای موفق در Top Hat آماده هستید، رویداد استخدام شرکت در 6 دسامبر در Toronto HQ را از دست ندهید. پس از اطمینان از این قسمت درخواست کنید تا برای حضور در این رویداد دعوت شوید.

رویداد استخدادم Top Hat Toronto
زمان: پنج شنبه، 6 دسامبر
زمان: 5:30 عصر تا 8:00 غروب
مکان: Top Hat Toronto - 151 Bloor Street West Suite 200
نحوه پذیرش: در این قسمت جهت دعوت به کار درخواست دهید.

https://jobs.lever.co/tophat/7add527c-afb9-4462-a2fd-f27489a6c2c5

ترودو در حصار محافظین (همراه با ویدئو)
نخست وزیر جاستین ترودو به هنگام سخنرانی این هفته خود در کلگری توسط محافظین محاصره شد، این در حالیست که خارج از این حصار، خیابان ها توسط هزاران معترض نسبت به حضور وی در استان و شهری کاملا رها شده، مسدود گشته بود.

این معترضین هیچ شباهتی با معترضین معمول نداشته و هیچ ماسک سیاه، تخریب املاک و دستگیری در کار نبوده و حتی فیلم هایی توسط شهروندان ضبط گردیده که رفتار دوستانه، مودبانه و احترام آمیز، ولو ناامیدانه کانادایی ها را در بیان نارضایتی خود نسبت به سیاست های ترودو نشان می دهد.

این افراد به سیاست های سوختی و برنامه های وی در رابطه با "توقف" پروژه ی ماسه های نفتی کانادا اعتراض کردند.

وی به شرایط شدیدا بحرانی فعلی در آلبرتا اعتراف کرده و به اعمال مالیات بر کربن ملی و انسداد چهار خط لوله اصلی شامل Energy East ،Trans Mountain ،Northern Gateway و Keystone XL مشغول می باشد.

ذخایر نفتی فراوان آلبرتا متعلق به دریای سرخ بوده که در حال حاضر مقادیر افزوده آن از طریق راه آهن ارسال و حمل گشته، که نه تنها گران تر، بلکه از نظر محیط زیست نیز بسیار خطرناک می باشد.

نفت خام کانادا در حال حاضر به پایین ترین قیمت ممکن به فروش می رسد و اقتصاد روزانه 80 میلیون دلار را از دست می دهد. سطوح بیکاری آلبرتا در بالاترین سطح خود بوده، یکی از چهار اداره کلگری تهی گشته، سرمایه گذاران و شرکت های سوخت کانادایی از کشور گریخته و در عین حال، آلبرتایی ها همچنان مجبور به پرداخت هزینه های مقرر سفر به سایر نقاط کشور می باشند.

این موضوع به همینجا ختم نمی شود و دولت ترودو در ادامه صدمات خویش، لایحه C-69 را معرفی کرده، که بنا بر آن تصویب هر گونه پروژه سوختی در آینده غیر ممکن خواهد بود.

بنا بر وضعیت کنونی آلبرتا، دولت فدرال اقتصاد پاییزه خود را به روز رسانی کرده و دولت لیبرال آن را به مینی بودجه تبدیل کرده که به عنوان کمکی مالی و مالیاتی برای عموم به نظر می رسد.

به رغم وعده های پیشین در رابطه با اداره کسری های اندک و تعادل بودجه در سال 2018، دولت لیبرال از کسری بودجه 18.1 میلیارد دلاری که 17.6 میلیارد دلار آن متعلق به هزینه های فدرال می باشد، پرده برداشته و پیش بینی کرده است که تحت نظارت ترودو بدهی های فدرال تا سال 2023 به 765 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

با این حال با وجود تمامی قرض ها و وام ها، دولت لیبرال قادر به حمایت صنعت سوخت آلبرتا و لوله کشی ها و افزایش ظرفیت سوخت حمل شده و کمک به نفت خودی در بازار نمی باشد.

ترودو ممکن است وجود بحران در آلبرتا را تصدیق کرده باشد، اما درک نخواهد کرد که چه نقش مهمی در ایجاد و تداوم آن داشته است.

بنابرین جای تعجب ندارد که مورد اعتراض قرار گرفته است.

پاسپورت کانادا در رتبه سوم قدرتمند ترین پاسپورت جهان قرار گرفت
مسافران کانادایی دارای سومین گذرنامه قدرتمند در جهان هستند!

هم اکنون زمان بسیار خوبی برای کانادایی بودن در سال 2018 است. همین چند ماه پیش بود که Narcity گزارش داد کانادایی ها پنجمین پاسپورت قدرتمند جهان را در اختیار دارند، اما هم اکنون تایید میکنیم که کانادا این رتبه را ارتقا داده است! مسافران کانادایی به طور رسمی دارای امتیاز سومین پاسپورت قدرتمند در جهان هستند!

طبق رتبه بندی جدیدی توسط Passport Index، گذرنامه کانادا یکی از قوی ترین گذرنامه هایی است که می توانید با آن آزادانه سفر کنید.

این رتبه بندی بر اساس توانایی شهروندان برای سفر آزادانه به کشورهای دیگر بدون نیاز به گذر از طریق پروسه های سخت دریافت ویزا می باشد.

کشورهایی که رتبه 3 Passport Power Ranking را به خود اختصاص دادند شامل کانادا، بلژیک، اتریش، ژاپن، یونان، پرتغال، سوئیس، بریتانیا، ایرلند و امارات متحده عربی هستند.

پاسپورت درجه 1 در جهان در حال حاضر متعلق به شهروندان سنگاپور و آلمان است.

دومین گذرنامه قدرتمند در جهان متعلق به دانمارک، سوئد، فنلاند، لوکزامبورگ، فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا، نروژ، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا است.

اگر شما یک کانادایی هستید و قصد سفر دارید، هیچ زمانی بهتر از الان نیست! به نظر می رسد که بهترین فرصت های سفر به سراسر جهان را داریم، بنابراین از موقعیت جدید استفاده کنید!

ساختمان های بلند تورنتو باعث افسردگی شهروندانش شده است
افزایش تعداد ساختمان های بلند طی چند سال اخیر باعث شده میزان نور خورشید رسیده به ساختمان ها و خیابان ها کمتر شود.

کاهش نور طبیعی باعث میشود افراد مجبور شوند ساعات بیشتری از لامپ استفاده کنند، همچنین کم بودن نور خورشید باعث افسردگی می شود.

هنگامی که فرد مبلغ زیادی برای خرید خانه هزینه میکند، برای او مهم است که به میزان کافی نور خورشید نیز دریافت کند.

تحقیقات همچنین نشان داده است که قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث افزایش سروتونین می شود، ماده شیمیایی که خلق ما را کنترل میکند. کاهش نور خورشید میتواند منجر به کاهش انرژی و ناراحتی شود.

اما با افزایش نیاز شهر به خانه بیشتر، به نظر میرسد که تورنتو پوشیده تر نیز خواهد شد.

مسئولین شهری تورنتو اما سیاست هایی در جهت محدود کردن سایه روی پارک ها، مدارس، حیاط ها و دیگر فضاهای باز دارند.

برای مثال قسمت "آپارتمان های همسایه"، ساختمان های جدید را ملزم می کند تا با کنترل ارتفاع، سایه شان بر دیگر آپارتمان های اطراف را کنترل کنند. همچنین ساختمان های جدید باید تامین نور و ایجاد جریان هوا برای پارک ها و فضاهای باز را نیز در نظر بگیرند.

ساختمان های شش طبقه یا بیشتر باید مطالعاتی راجع به ایجاد سایه توسط ساختمان انجام دهند. این کار معمولا توسط طراحان بنا انجام میشود.

مهندس Ralph Bouwmeester، که متخصص موارد مربوط به خورشید و محل سایه است میگوید که استانداردهای فعلی تورنتو زیاد واضح نیستند و باید تغییراتی در آنها صورت پذیرد.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز