تاسیس کمپانی فیلمسازی پُل مدیا توسط شهاب حسینی

Submitted on پ., 04/23/2020 - 20:32

کمپانی «پُل مدیا» توسط شهاب حسینی به همراه کوروش آهاری کارگردان ایرانی و «الکس برتو» تهیه‌کننده هالیوودی تاسیس و راه‌اندازی شد.


نشان شواليه بر سينه شهاب حسيني
به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: این کمپانی تهیه و توزیع فیلم با هدف ایجاد پلی میان سینما، فرهنگ و هنر ایران و آمریکا ایجاد شده است و فیلم‌های ایرانی و بین‌المللی را در آمریکا و دیگر کشورهای خارجی توزیع می‌کند.

«پُل مدیا» تهیه‌کنندگی رویدادهای زنده از جمله حضور بازیگران ایرانی و بین‌المللی و فیلمسازان و همچنین دیگر برنامه‌های هنری، فرهنگی و سینمایی را نیز در دستور کار قرار داده است و پیش از این نیز یک مسترکلاس با حضور بهروز وثوقی و شهاب حسینی برپا کرده است. فیلم‌های ایرانی «تنگسیر»، «قیصر»، «داش‌آکل»، «گوزن‌ها» و «سوته دلان» نیز از سوی کمپانی «پُل مدیا» در آمریکا توزیع شده است.

حسینی سابقه بازی در دو فیلم برنده اسکار خارجی «جدایی» و «فروشنده» از ساخته‌های اصغر فرهادی را در کارنامه دارد و برای بازی در فیلم «فروشنده» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن شد. آهاری تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی نیز اخیرا فیلم هیجانی-ترسناک ایرانی «آن شب» را بازی شهاب حسینی کارگردانی کرده که «الکس برتو» نیز یکی از تهیه‌کنندگان آن است.

منبع
isna
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز