شهروندان مارالاگو می‌خواهند ترامپ پس از ترک کاخ سفید به جای دیگری برود

Submitted on ی., 12/20/2020 - 00:36

به گفته یک منبع مطلع از برنامه ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده، وی قصد داشته با جت دولتی آخر عازم مارالاگو در پالم بیچ شده و آنجا را برای اقامت خانواده ترامپ بعد از ریاست جمهوری آماده کند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، ملانیا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بعد از ۲۰ ژانویه، هنگامی که جو بایدن رئیس جمهور منتخب به کاخ سفید نقل مکان کند، باید به محل اقامت خصوصی خودشان منتقل شوند.

اما فراتر از رنگ جدید، پارچه‌ها و اتمام کارها و گسترش عمومی محوطه‌های خصوصی تقریباً ۳۰۰۰ فوت مربعی این اقامتگاه، مسئله بسیار بزرگتری پیش روی خانواده ترامپ بعد از ریاست جمهوری است. هنگامی که وی اقامتگاه خصوصی خود را به باشگاه تبدیل کرد، ترامپ با این شهر توافق کرده بود که اقامت خود را در آنجا محدود کند و اکنون برخی از ساکنان پالم بیچ می‌گویند که او ممکن است این توافقنامه را نقض کند.

ترامپ در سال ۱۹۸۵ ملک سابق مارجوری مریویدر پست را خریداری کرد و متعاقبا آن را در سال ۱۹۹۳ به تنها باشگاه منطقه تبدیل کرد.

این طرح – مانند اکثر معاملات ترامپ – برای کسب سود بود. با این حال، ترامپ برای باشگاه خصوصی به مشاغل درآمدزا، مجبور شد با محدودیت‌های خاصی موافقت کند، این دستورالعمل ها بر اساس دستورالعمل های ارائه شده به عنوان معامله گران از شهر پالم بیچ ارائه شده است.

به عنوان مثال، او نمی‌تواند بیش از ۵۰۰ عضو جذب کند، قوانینی در مورد پارکینگ و ترافیک وجود دارد، و اعضای باشگاه – شامل ترامپ – نمی‌توانند بیش از هفت روز متوالی را در مارالاگو بگذرانند.

رجینالد استامباگ، وکیل ساکن پالم بیج غربی، روز سه شنبه به مقامات این منطقه گفت که ترامپ پیش از این توافقنامه اقامت خود در مارالاگو را نقض کرده است.

وی افزود: «این مسئولیت شورای شهر است كه این خطاها را برطرف كرده و با حفظ توافقنامه صورت گرفته امنیت شهر را برگرداند».

برایان سیمور، کارشناس کاربری استفاده از زمین در پالم بیچ، نیز گفت: «کمک هزینه‌هایی که این شهر به ترامپ در دوره ریاست جمهوری اش داده، می‌تواند با یک بار دیگر شهروند خصوصی شدن، پایان یابد».

وی افزود: «در صورت عدم رعایت مقررات در این باشگاه، این شهر می‌تواند مقررات و موافقتنامه‌های خود را مانند اجرای شکایت یا جریمه مارالاگو برای اجرای محدودیت‌های اقامت اجرا کند».

سخنگوی سازمان ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «هیچ سند یا توافقنامه ای وجود ندارد كه رئیس جمهور ترامپ را از استفاده از مارالاگو به عنوان محل اقامت خود منع كند».

منبع: سی تی وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز