شهرداری تورنتو یک وبسایت جدید برای ارزشیابی آپارتمان های اجاره ای راه اندازی کرده است

Submitted on پ., 10/14/2021 - 19:21

هر بار که می خواهید به یک آپارتمان جدید نقل مکان کنید برایتان مانند یک قمار می ماند که آیا جایی که می خواهم بروم امنیت دارد و یا اینکه تمیز است.
خوشبختانه ، شهر تورنتو به تازگی ابزار جدیدی را راه اندازی کرده است: RentSafeTO ، که به مستاجران کمک می کند تا نتایج ارزیابی ساختمان های آپارتمانی را مشاهده کنند. https://www.toronto.ca/community-people/housing-shelter/rental-housing-tenant-information/rental-housing-standards/apartment-building-standards/rentsafeto-for-building-owners/

طبق مقررات ، مالکان ملک های اجاره ای با سه طبقه یا بیشتر و 10 واحد یا بیشتر باید در RentSafeTO ثبت نام کرده و از مقررات استاندارد آپارتمان پیروی کنند و شهرداری حداقل هر سه سال یکبار ساختمان های ثبت شده در RentSafeTO را ارزیابی می کند.
در طول فرایند ارزیابی ، کارکنان مورد بازبینی قرار می گیرند و وضعیت مناطق عمومی ، ماشین آلات و سیستم های امنیتی ، پارکینگ ها و اماکن خارجی را بررسی می شود و سپس نمره ساختمان (از 100) را می دهند.
این وبسایت جدید شهر به شما امکان می دهد آدرس ساختمانهای شهر را بیابید و جزئیات جدیدترین ارزیابی آنها ، از جمله زمان ارزیابی ، تفکیک ارزیابی و نمره کل آن را مشاهده کنید.

به گزارش تورنتوپرشنز، ساختمانهایی که نمره ارزیابی کلی آنها 50 درصد یا کمتر است ، باید تحت بازرسی و ممیزی جامع همه ی محوطه ی عمومی قرار گیرند. در طول ممیزی ، کارکنان همچنین با مستاجران ارتباط برقرار می کنند تا آنها را در مورد RentSafeTO آموزش دهند و نگرانی های آنها را در مورد مسائل مربوط به استانداردهای املاک واحد آنها یا محوطه ی عمومی آموزش دهند.

شهرداری اظهار داشت که این سیستم جدید برای کمک به مستاجران فعلی و آینده در درک اطلاعات مربوط به آپارتمان استیجاری طراحی شده است. "این سیستم می تواند شفافیت کیفیت کل ساختمان آپارتمانی تورنتو را افزایش داده و صاحبان ساختمان را در برابر مستاجران فعلی و آینده بیشتر پاسخگو سازد."

در حال حاضر ، بیش از 3400 ساختمان در RentSafeTO ثبت شده است. از ابتدای برنامه در سال 2017 تا پایان سال 2020 ، شهر تورنتو به نزدیک به 25350 شکایت پاسخ داده است که در 24670 مورد مشکل از آنها برطرف شده است.

تحت این برنامه لازم است که صاحبان آپارتمان کارهای زیر را انجام دهند:
• ساختمان خود را در این سایت ثبت نام کنند و هر سال ثبت نام را تجدید کنند
• باید مورد را پیگیری کنند و به نیازهای مستأجران پاسخگو باشند
• محوطه ی عمومی را بازرسی کنند و از نظافت و سمپاشی آن مطمئن شوند
• برنامه هایی برای نگهداری، ضایعات، نظافت و اختلال در خدمات حیاتی مانند آب ، گرما و برق داشته باشد
• به مستاجران در مورد اختلال در خدمات اطلاع دهند
• ارزیابی معمول ساختمان را بپذیرید و از تمام مقررات مربوط به شهر پیروی کنند.

جان توری شهردار تورنتو در بیانیه ای گفت: "این وبسایت تعاملی جدید گامی دیگر در جهت صحیح برای حمایت از حقوق مستاجران است." "این امر صاحبان آپارتمان و مدیریت را مسئول می داند و به مستاجران آینده کمک می کند تا هنگام جستجوی خانه جدید تصمیمات آگاهانه تری بگیرند."
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز