شاهین مهدیزاده متولد ایران رئیس پلیس شهر یکصد هزار نفری لِتبریج در آلبرتا شد

Submitted on س., 07/07/2020 - 13:09

مسئولان شهر لِتبریج در استان آلبرتا، شاهین مهدیزاده را به عنوان رئیس جدید پلیس این شهر یکصد هزار نفری برگزیدند. مهدیزاده قبل از این سوپر اینتدنت پلیس آرسی‌ام پی در حوزه مرکزی آلبرتا بود و 24 قرارگاه را تحت مسئولیت خود داشت.

لتبریج شهری است در استان آلبرتا با 101 هزار نفر جمعیت که چهارمین شهر پرجمعیت این استان به شمار می رود.

مهدیزاده در گفت و گو با رسانه‌های محلی با اشاره به 32 سال سابقه خدمتش، احتمال داد که این آخرین پُست قبل از بازنشستگی‌اش باشد.

مهدیزاده گفت مسئولیت جدید، نقطه ثباتی است در زندگی او که اجازه می دهد در یک کامیونیتی زندگی کند و به عنوان افسر پلیس بقیه دوران خدمتش را به این کامیونیتی خدمت کند.

شاهین مهدیزاده متولد و بزرگ شده ایران است که خانواده‌اش در سال 1979 به دنبال انقلاب ایران، آنجا را ترک کردند. او پس از نزدیک پنج سال زندگی در دهلی نو در هند، در 1984 به کانادا مهاجرت کرد. او خدمت پلیس را از سال 1989 از آرسی‌ام پی در بَنف در بریتیش کلمبیا آغاز کرد و از آن پس در نقاط گوناگون کانادا زندگی و کار کرده است.

مهدیزاده به خبرنگاران گفت: «این شانس را داشته‌ام که در شش استان کانادا زندگی کنم.»

مهدیزاده گفت: «روش من، روش درهای باز است، منظورم دقیقا درهای باز است.»

او گفت می خواهد با تک تک نیروهای پلیس لتبریج، چه در یونیفورم و چه بدون یونیفورم، در تماس باشد، زیرا این تعامل را بسیار مهم می داند.

دپارتمان پلیس لتبریج در گذشته مسائلی داشته ولی مهدیزاده گفت تا قبل از آنکه مستقر شود و شخصا با مسائل آشنا شود هیچ توصیه‌ای نخواهد داشت.

 با سلام تورنتو آنلاین هیچ خبر مهم تورنتو و کانادا را از دست نمی دهید:

منبع
salamtoronto

بیشترین بازدید اخبار امروز