سال آینده اجاره خانه چقدر اضافه می شود؟

Submitted on ش., 12/18/2021 - 19:53

آخرین داده های پیش بینی: اجاره بهای تورنتو در سال آینده ۱۱ درصد افزایش می یابد
امروزه پیدا کردن یک مکان ارزان برای زندگی در تورنتو ممکن است آسان نباشد. اجاره در تورنتو واقعاً ارزان نیست، حتی پس از اینکه بازار زمستان سال گذشته سقوط آزاد 20 درصدی را تجربه کرد.
بنا به گزارش تورنتوپرشنز،‌ اگرچه مردم به طور فزاینده ای نگران موج دیگری از COVID-19 هستند که توسط نوع Omicron به وجود آمده است، میانگین اجاره در تورنتو، بزرگترین شهر کانادا، همچنان در حال افزایش است. کارشناسان می گویند که افزایش اجاره بها در طول سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش ملی اجاره منتشر شده توسط Bullpen Research & Consulting و Rentals.ca، متوسط ​​اجاره ماهانه برای انواع املاک در تورنتو در نوامبر ۲۰۲۱ ۲۳۰۰ دلار بوده است که نسبت به نوامبر سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است و اجاره بها در نوامبر سال ۲۰۲۰ به ۲۰۸۲ کاهش یافته بود.

در مقایسه، متوسط ​​اجاره بها در تورنتو در نوامبر سال ۲۰۱۹ رقم ۲۵۹۱ دلار بود که نسبت به نوامبر سال ۲۰۱۸ به میزان ۸/۶ درصد افزایش داشت.

اما تحلیلگران بر این باورند که افزایش اجاره بها در سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید انتظار داشته باشید که در سال آینده پول بیشتری پس انداز کنید. اجاره در سراسر کشور افزایش خواهد یافت و تورنتو بدیهی است سریعتر از هر جای دیگری در کشور افزایش اجاره بها خواهد داشت .

گزارش ملی اجاره نشان می‌دهد که انتظار می‌رود اجاره بهای تورنتو قوی‌ترین بازگشت را در سال ۲۰۲۲ نشان دهد. پیش‌بینی می‌شود میانگین اجاره بها در سال آینده ۱۱ درصد افزایش یابد و به ۲۴۹۵ دلار در ماه برسد. این با افزایش در سال ۲۰۲۱ قابل مقایسه است.

انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۲ قیمت‌های اجاره تورنتو کمتر از اوج خود در نوامبر ۲۰۱۹ باشد، اما در حال حاضر سریع‌تر از زمان قبل از همه‌گیری در حال افزایش هستند. بر اساس هر فوت مربع، اجاره بها نسبت به سال قبل ۱۲ درصد افزایش یافته است.

روند رو به افزایش اجاره بها بر اساس محله، نوع ملک و حتی ساختمان های فردی متفاوت است.بر اساس گزارش Rentals.ca، اجاره واحدهای یک خوابه در فاز دوم، آپارتمان معروف Ice در تورنتو برای هر فوت مربع در سال گذشته، ۲۶ درصد افزایش یافته است.

بن مایرز، رئیس بولپن گفت: اگرچه روند صعودی سال آینده ادامه خواهد داشت، اما تورنتو، می سی ساگا، مونترال و کلگری انتظار دارند اجاره بها در سال آینده همچنان کمتر از سطح اوج خود در پایان سال ۲۰۱۹ و اوایل سال ۲۰۲۰ باشد.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز