رئیس قوه قضاییه در رشت: مجاهدت و سلحشوری مردم گیلان در ایستادگی برابر ظالمان ستودنی است

Submitted on پ., 02/04/2021 - 01:31

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی حاصل شد که در استان گیلان حضور پیدا کنیم، استانی که دارای مردمی پرتلاش در هر کوی و برزن است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به مجاهدت‌ها، سلحشوری و ایستادگی مردم گیلان در ایستادگی برابر ظالمان در طول تاریخ این استان خاطرنشان کرد: بصیرت و حضور در صحنه دفاع مقدس از دیگر ویژگی‌های مردمان این دیار است که شهدای بزرگی نیز در این مسیر تقدیم انقلاب کردند.

رئیسی افزود: علی‌رغم وضعیت کرونایی بعد از حضور 30 نفر از همکاران در 31 حوزه قضایی گیلان و بررسی و تحلیل نسبت به عملکردها، ما با جمعی از همکاران در استان حضور پیدا کردیم و در این سفر با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، همکاران قضایی استان دیدار خواهیم داشت و در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در نهایت بعد از بررسی مسائل و مشکلات استان در جلسه نهایی سفر، آنچه که لازم باشد برای رفع مشکلات در استان تصمیم‌گیری می‌کنیم و در مرکز هم پیگیر مشکلات استان خواهیم بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: از مردم استان گیلان عذرخواهی می‌کنم زیرا در ذهن ما بود که در این سفر، دیداری با مردم و نخبگان استان داشته باشیم و در اجتماعات مردمی شرکت کنیم اما وضعیت کرونایی ایجاب کرد که این جلسات کاهش یابد.

انتهای پیام/612/ح

منبع
tasnim
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز