راه «فرماندهان پیروزی» در مبارزه با تروریسم ادامه می‎‌یابد

Submitted on ش., 12/19/2020 - 12:35

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «احمد الاسدی» نماینده پارلمان عراق امروز شنبه در مراسم اولین سالروز شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس در بغداد سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش، وی در جریان سخنرانی خود با اشاره به فداکاری‌های شهیدان سلیمانی و المهندس در نبرد با تروریسم تکفیری داعش، گفت: راه «فرماندهان پیروزی» در مبارزه با تروریسم ادامه می‎‌یابد.

این نماینده پارلمان عراق همچنین تصریح کرد: شهید ابو مهدی المهندس یک سرباز مخلص بود که به دفاع از مردم در برابر تروریست‌های تکفیری پرداخت. او از کشور عراق و مقدسات آن حفاظت و حراست کرد. پارلمان عراق امروز در آستانه سالروز شهادت «فرماندهان پیروزی» مراسم یادبودی را برای شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس برگزار کرد. در این مراسم، یاد شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس به همراه شهدای هم‌رزمشان گرامی داشته شد. «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی در این مراسم یادبود شرکت کرد.

دیگر شخصیت‌های عراقی نظیر «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان، «حسن الکعبی» نایب رئیس پارلمان و «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی نیز در مراسم یادبود شهیدان سلیمانی و المهندس شرکت کردند. در مراسم یادبود شهدای پیروزی در پارلمان عراق، خدمات ارزنده شهیدان سلیمانی و المهندس به محور مقاومت و نقش مهم و برجسته‌شان در حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی عراق تشریح شد.

منبع
mehrnews
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز