قیمت خانه در این شهر کوچک اونتاریو ۵۰٪ افزایش داشته است!

Submitted on ی., 12/26/2021 - 20:14

یک شهر کوچک با جمعیت ۳۸۰۰ نفر در انتاریو خانه ای برای فروش ندارد، قیمت خانه در سال جاری ۵۰ درصد افزایش یافته است.
برای بازار املاک و مستغلات کانادا، قیمت مسکن در سال های اخیر افزایش یافته است. اما هیچ منطقه ای مانند جنوب انتاریو، ساکنانش آن بیشتر و بیشتر به شهرهای کوچکتر جنوبی نقل مکان می کنند و نزدیکی این شهرهای جنوبی به افزایش قیمت مسکن در تورنتو دامن می زند.

در طول همه‌گیری COVID-19، بسیاری از افرادی که در خانه کار می‌کردند آپارتمان‌های کوچک در مرکز شهررا ترک کردند و به حومه شهر نقل مکان کردند تا در خانه ی بزرگ‌ تری زندگی کنند. اما با وجود اینکه این همه گیری دو سال به طول انجامیده است، تقاضای مسکن در برخی از شهرهای کوچک انتاریو همچنان در حال افزایش است و حتی بیشتر از تقاضا در ابتدای اپیدمی در سال گذشته می باشد.

در Bancroft، انتاریو، یک شهر معدنی با تنها ۳۸۸۱ نفر بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۶، داده های اخیر نشان می دهد که قیمت مسکن محلی به شدت افزایش یافته است. این افزایش قیمت با شروع اپیدمی سال گذشته مقایسه نشده است، بلکه در ۱۲ ماه گذشته ثبت شده است.

تحلیلگران گزارش می دهند که قیمت مسکن بنکرافت در حال افزایش است و یک رکورد جدید قیمت مسکن در اکتبر ۲۰۲۱ ثبت کرد.

RE/MAX در گزارشی که هفته گذشته منتشر شد نوشت: «تغییر سریع سبک زندگی در اوایل سال ۲۰۲۰ دلیل افزایش قیمت مسکن در سراسر کشور است و تقاضا برای املاک و مستغلات در شهرهای کوچک و شهرهای کوچک در انتاریو افزایش یافته است.»

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، "قیمت مسکن بنکرافت نیز افزایش یافته است و رکورد فروش ماهانه جدیدی را در مارچ ۲۰۲۱ به ثبت رسانده است. این روند در بیشتر سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. اما فروش ملک شروع به کاهش کرده است."

در تورنتو هم همینطور است، کاهش فروش به افزایش سریع قیمت مسکن مربوط می شود، آیا درBancroft هم اینطور است؟ به عبارت دیگر، در این شهر کوچک در فاصله ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه رانندگی در شمال شرقی تورنتو، به سادگی موجودی کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود ندارد؟

RE/MAX بنکرافت نوشت: "در اکتبر ۲۰۲۱، منطقه محلی کمترین رکورد را برای لیست های مسکونی فعال در اکتبر از دهه ۱۹۸۰ ثبت کرد و در پایان ماه فقط ۵۸ خانه در بازار وجود داشت."

با این حال، همانطور که توسط کارگزاران املاک و مستغلات اشاره شده است، نکته گیج کننده بنکرافت میانگین قیمت خانه های فروخته شده است - شاخص قیمت مسکن MLS قیمت معیار برای یک خانواده اکنون ۴۷۰۸۰۰ دلار است که نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۰ افزایش ۴۸/۳ درصدی را نشان می دهد که باور نکردنی است.

"متوسط ​​قیمت تمام خانه های فروخته شده در اکتبر ۲۰۲۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳/۹ درصد افزایش یافت. میانگین قیمت خانه های فروخته شده در آن ماه ۵۷۴۵۶۳ دلار بود."

اگرچه گفتن اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد دشوار است، اما مشاوران املاک RE/MAX گفتند که بازار بنکرافت باید اندکی کاهش یابد. همه ما وضعیت فعلی تورنتو را درک می کنیم و حباب املاک و مستغلات در حال افزایش است.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز