پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند

Submitted on جمعه, 07/03/2020 - 00:36

پنج بانک بزرگ کانادا بدلیل عدم موفقیت فیس‌بوک غول رسانه‌های اجتماعی در جلوگیری از انتشار محتویات تنفرآمیز، به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس بوک پیوستند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، اسکوشیا بانک روز سه شنبه از الحاق به جمع برندها تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوست و بانک‌های CIBC، RBC،TD و BMO روز چهارشنبه به آن ملحق شدند.

سخنگوی اسکوشیا بانک با انتشار بیانیه‌ای گفت: این تصمیم بر اساس باورهای اساسی ما در ایجاد محیط کاری مناسب برای کارکنان، مشتریان، سهامداران و جوامع ما اتخاذ شده است.

ای.جی.گودمن، سخنگوی RBC، نیز گفت: نژادپرستی سیستمی جوامع سیاهپوست، رنگین پوست و بومی (BIPOC) را از فرصت‌های پیشرفت اقتصادی – اجتماعی محروم می‌کند.

وی افزود: هدف بانک RBC از پیوستن به این کارزار کمک به پیشرفت جوامع در رسیدن به اهداف و از بین بردن نژادپرستی سیستمی و تعصبات است.

گودمن روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با لزوم تحریم تبلیغاتی فیس‌بوک و اینستاگرام در ژوئیه اعلام کرد: تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم ایستادگی در برابر اطلاعات غلط متنفرانه نژادپرستی سیستمی است.

این بانک‌ها تازه ترین برندهایی هستند که به عنوان بخشی از کمپین StopHateForProfit# که با هدایت گروه های مدنی  Anti-Defamation League و National Association for the Advancement of Colored Peopleبه تحریم کنندگان ضد تبلیغ فیس‌بوک پیوستند.

ائتلاف شرکتها از زمانی که قرار شد در ژوئیه فیس‌بوک را تحریم کنند، بارها و بارها بر عدم موفقیت این پلتفرم در مبارزه با نژادپرستی سیستمی تاکید کردند.

Lululemon Athletica،  Mountain Equipment Co-op، Arc’teryx و Moosehead Breweries.

در سایر کشورها بخصوص آمریکا نیز برندهای معروفی مانند کوکاکولا، بن و جری، ادی بائر، هرشی، هوندا و پاتگونیا تبلیغات در فیس بوک را تحریم کرده‌اند.

شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

هرآنچه گوگل و فیسبوک در مورد شما می‌دانند

منبع خبر: سی.تی.وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز