معرفی ۱۴ فیلم جدید در نتفلیکس با بازی دی کاپریو، جنیفر لارنس، دواین جانسون، بندیکیت کامبریج و مریل استریپ

Submitted on جمعه, 01/15/2021 - 00:50
ایران استار: در این مطلب ۱۴ اثر جدید از نتفلیکس معرفی شده که به زودی در پلتفرم‌های آنلاین این شرکت نمایش آنلاین عرضه خواهند شد. پیشنهاد می‌کنیم که این فیلم‌ها را از دست ندهید.
این هفته در اوج رقابت شرکت‌های والت دیزنی و برادران وارنر، نتفلیکس برنامه فیلم‌های آتی خود را به روز کرد که ۷۰ فیلم جدید در چند وقت آینده است یعنی خیلی بیشتر از ۱۷ فیلمی که شرکت برادران وارنر قصد دارد در مجموعه HBO به نمایش بگذارد.

 
معرفی ۱۴ فیلم جدید در نتفلیکس با بازی دی کاپریو، جنیفر لارنس، دواین جانسون، بندیکیت کامبریج و مریل استریپ
در ادامه برخی از بهترین فیلم‌هایی که باید در چند وقت آینده انتظار نمایش آنها را در نتفلیکس بکشید برای شما معرفی شده است:

 
ارتش مردگان (Army of the Dead)
ارتش مردگان
کارگردان فیلم ارتش مردگان زک اسنایدر در ژانر زامبی است. این فیلم در واقع به نوعی ادامه دیگری برای فیلم Dawn of the Dead است در سال ۲۰۰۴ اکران شد. حالا اسنایدر دوباره با ارتش مردگان به نتفلیکس بازگشته است و البته دیوید باتیستا نیز در آن حضور دارد.
 
بیدار (Awake)
مارك راسو كارگردان كانادایی فیلم "بیدار" استعداد خیلی خوبی در زمینه شخصیت پردازی در فیلم كداکروم از خودش نشان داده است. او با فیلم جدید خود بار دیگر این استعداد را بروز داده است. داستان فیلم "بیدار" پس از آن رخ می دهد که براثر یک رویداد در میان وسایل الکترونیکی، توانایی خواب در میان آدمهای داستان از بین می‌رود ...
 
مو طلایی (Blonde)
اندرو دومینیک کار گردان فیلم "مو طلایی" که قبلا با فیلم‌هایی مانند ترور جسی جیمز، در تقاطع ایگو، غرور و خشونت مردان زخمی توانایی خود را در ژانر اکشن نشان داده بود این بار نگاهش را کاملا عوض کرده و در فیلم "مو طلایی"  داستان مرلین مونرو را با بازی آنا دآرماس را روایت می‌کند.
 
گلسرخ بمبئی (Bombay Rose)
گلسرخ بمبئی
به نظر می رسد انیمیشن هندی گلسرخ بمبئی به ، کارگردانی گیتانجالی یک فیلم دلچسب درباره عشق بین یک دختر هندو و یک پسر مسلمان است. این فیلم که در یکی از شهرهای هند اتفاق می افتد در سال ۲۰۱۹ در TIFF هم به نمایش درآمده است.
 
کبود شده (Bruised)
گفته می‌شود که نتفلیکس ۲۰ میلیون دلار آمریکا برای اولین کار هالی بری به عنوان کارگردان پول پرداخت کرده است. فیلم "کبود شده" داستان یک مبارز هنرهای رزمی را دنبال می‌کند که در حال تلاش برای برقراری رابطه مجدد با پسرش است. هالی بری می‌گوید برای این فیلم، فیلمنامه‌ای را که در ابتدا درباره یک مبارز ۲۰ نفره ایرلندی به گونه‌ای تغییر تا بتواند نقش خودش را در این فیلم بازی کند.
 
گاوچران بتونی (Concrete Cowboy))
گاوچران بتونی
در فیلم گاوچران بتونی ادریس البا و کالب مک لاولین همبازی می شوند. این فیلم براساس زندگی واقعی باشگاه سواری شهری خیابان فلچر و با کارگردانی ریکی اسکاب ساخته شده است. طرفداران ادریس البا ممکن است و همچنین کسانی که به ژانرهای قدیمی سینما از جمله وسترن علاقه دارند حتما از این فیلم استقبال می‌کنند.
 
به بالا نگاه نکن (Don't Look Up)
به بالا نگاه نکن
لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در آخرین فیلم از کارگردان بزرگ آدام مک کی در فیلم "به بالا نگاه نکن" با هم همبازی شده‌اند. آدام مک کی، تهیه کننده فیلم The Big Short با این فیلم پُرستاره با حضور لئوناردو دی‌کاپریو ، جنیفر لارنس، تیموتی چلامت، کیت بلانشت، مریل استریپ و متیو پری بازگشته است. داستان این فیلم درباره هشدار ستاره شناسان در مورد یک سیارک جهان شکن ، جالب است که در آن تفکرات سیاسی مک کی هم به خوبی دیده می‌شود.

من خیلی مراقبم (I Care A Lot)
من خیلی مراقبم
پیتردینکلیج و رزمند پایک در کمدی سیاه و سفید "من خیلی مراقبت می کنم" به کارکردانی جی بلنکسون هم پیوسته‌اند. این کمدی سیاه در سال ۲۰۲۰ در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو حضور پیدا کرد. در این فیلم رزمند پایک به عنوان یک سرپرست قانونی غیراخلاقی به دنبال کلاهبرداری از دایان وایز است. پیتر دینکلیج نیز به عنوان یک جنایتکار ظاهر می‌شود و ...
 
مالکوم و ماری (Malcolm & Marie)
مالکوم و ماری

در آستانه ۵ فوریه زندایا با خالق فیلم سرخوشی  یعنی سام لوینسون ، همکاری کرد تا داستان فیلم مالکوم و ماری شکل بگیرد. در این فیلم سیاه و سفید جان دیوید واشنگتن هم نقش اقرینی می‌کند تا یکی از جالب‌ترین آثار نتفلکیس به نمایش در بیاید.
 
هیولا (Monster)
هیولا
در فیلم هیولا کوین هریسون جونیور در نقش یک دانشجوی نخبه متهم به بازی می‌کند. کلوین هریسون جونیور با لوس و موج‌ها به عنوان بازیگری که نمایش‌های خارق العاده ایجاد می‌کند شهرت پیدا کرده است. حال او دوباره در هیولا به کارگردانی آنتونی مندلر بازگشته است و تا در نقش یک شخصیت چند لایه دیگر که گرفتار قتل شده نقش آفرینی کند.
 
اخطار قرمز (Red Notice)
اخطار قرمز
دواین جانسون در فیلم اخطار قرمز با کارگردانی راوسن مارشال حضور دارد. دواین جانسون در این فیلم اکشن ۱۶۰ میلیون دلاری برای شکار جهانی دو مجرم تحت تعقیب اینترپل با رایان رینولدز و گال گادوت همکاری کرد. رینولدز نقش بسیار سرگرم کننده‌ای دارد و جای تعجب نیست که جانسون دوباره در کنار او نقش افرینی می‌کند.
 
دختر اسکیت باز (Skater Girl)
دختر اسکی باز یک فیلم جدید از مانجاری مکی جانی است. داستان فیلم درباره نوجوانی در یک روستا در هند که آرزو دارد در سطح ملی رقابت کند. مانجاری مکی جانی یک نویسنده، تولید کننده و کارگردان هندی است که در دو کشور آمریکا و هند فعالیت هنری دارد.
 
قدرت سگ (The Power of Dog)
هر فیلم جدیدی از جین کمپیون کارگردان نیوزیلندی یک اتفاق تازه است. فیلم جدید او با نام قدرت سگ بازی بندیکت کامبربچ، کرستن دونست، جسی پلمونس و آدام بیچ متولد مانیتوبا است و انتظار می‌رود مورد استقبال واقع شود. در این فیلم کامبربچ و پلمونز در یک درام خانوادگی پر پیچ و خم بر اساس رمان توماس ساویج نقش برادران را بازی می‌کنند.
 
تیک، تیک... بووم! (Tick, Tick... BOOM)
تیک، تیک... بووم
در فیلم "تیک، تیک... بووم" اندرو گارفیلد در اولین کارگردانی لین-مانوئل میراندا در نقش یک آهنگساز مشتاق به نام جون بازی می‌کند. در این فیلم اندرو گارفیلد در نقش یک نیویورکی در دهه ۹۰ بازی می‌کند که آرزو دارد یک موسیقی عالی را خلق کند و ...
 

منبع
iranstar

بیشترین بازدید اخبار امروز