مردی که پلیس بریتانیا تصور می‌کرد در سال ۲۰۱۵ کشته شده، زنده در جنگلی در بریتانیا پیدا شد

Submitted on چ., 08/05/2020 - 01:22

طبق گفته پلیس بریتانیا زمانی به این موضوع پی برده‌اند که عکسی شبیه به ریچارد پیوسیس سال گذشته در فیس‌بوک منتشر شد.

طبق گزارش رسانه هدهد کانادا، ریچارد پیوسیس بعد از گذشت ۵ سال از ناپدید شدنش، در جنگلی زنده پیدا شد. پلیس می‌گوید که این مرد در سال ۲۰۱۵ برای رهایی از زورگویی و بهره‌کشی مجرمان به جنگل فرار کرده و در آنجا پنهان شده بود. در طول این ۵ سال پلیس بریتانیا پرونده گم شدن او را جزو یکی از «پیچیده‌ترین» موارد طبقه‌بندی کرده بود.

ریچارد پیوسیس سپتامبر ۲۰۱۵ زمانی که ۳۵ سال داشت برای آخرین بار در محل کارش که در ویسبیچ، کمبریج‌شایر، بود مشاهده شد و بعد از آن ناپدید شد.

پس از آن جریان٫ پلیس جستجوی تازه‌ای را آغاز کرد و ماه گذشته آقای پیوسیس را در جنگل‌های ویسبچ پیدا کرد. طبق گفته کارآگاهان پلیس٫ ریچارد پیوسیس از دست تبهکاران به خاطر اذیت و آزار و زورگویی و بهره‌کشی فرار کرده بود.

هم‌اکنون این مرد به مکان امنی منتقل شده و پلیس بریتانیا تحقیقاتی جدید درباره پرونده او آغاز کرده ‌است.

آخرین بار ریچارد پیوسیس در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۱۵ در کمپانی نایتلایرلیک در منطقه چتریس دیده شده بود.

آقای پیوسیس ملیت لیتوانیایی هم دارد و در آن زمان با عده‌ای از مردم اهل این کشور اروپایی در رابطه بوده است.

به گفته کارآگاه بدفوردشایر در کمبریچ‌شایر “رابر هال”: «روزی که او گم شده بود این احتمال جدی وجود داشت که خطری ریچارد را تهدید می‌کند».

هنگامی که جستجوی اولیه برای پیدا کردن ریچارد پیوسیس آغاز شده بود، پلیس یک مرد را در رابطه با پرونده قتل او بازداشت کرد اما مدت کوتاهی بعد که هیچ آثاری از او پیدا نشد، فرد بازداشت شده را آزاد کردند.

همان‌طور که پلیس بریتانیا گفته٫ سال گذشته یک حساب کاربری در فیس‌بوک به نام ریچارد پیوسیس ایجاد شد و عکس‌هایی از او هم در آن حساب قرار گرفت، اما پلیس نتوانست اصالت و هویت عکس‌ها را تائید کند.

 

منبع خبر: بی.بی.سی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز