محدودیت‌های سفر به کانادا سخت‌تر می‌شوند و آنچه باید بدانید در اینجا آمده است

Submitted on Mon, 01/17/2022 - 01:32

بنابر آخرین شرایط و محدودیت‌های سفر به کانادا، ورود افراد واکسینه نشده به این کشور را بسیار سخت‌تر می‌کند.

محدودیت‌های سفر به کانادا شامل بیشتر بزرگسالانی است که برای پیوستن به خانواده سفر می‌کنند. دانشجویان بین‌المللی ۱۸ ساله یا بالاتر، ورزشکاران حرفه‌ای و کارکنان پشتیبانی آن‌ها، ورزشکاران آماتور، کارگران خارجی موقت و ارائه دهندگان خدمات ضروری، و همچنین چند نفر دیگر.

بر همین اساس از روز شنبه، گروه‌های ذکر شده تنها در صورتی مجاز به ورود به کانادا خواهند بود که بتوانند ثابت کنند به طور کامل با یکی از واکسن‌های تایید شده برای ورود به کانادا واکسینه شده‌اند.

این درحالی است که پیش از این، این گروه‌ها برای ورود به کانادا نیازی به ارائه مدرک واکسیناسیون نداشتند.

پس از اعلامیه‌ای در ماه نوامبر، از آن‌ها خواسته شد تا قبل از ۱۵ ژانویه یک دوره کامل واکسن دریافت کنند. برخی از معافیت‌ها برای مسافران واکسینه نشده یا نیمه واکسینه شده از جمله کسانی که به دلایل دلسوزانه وارد کانادا می‌شوند. پناهندگان تازه اسکان داده شده و کودکان زیر ۱۸ سال و ساکنان دائمی جدید باقی خواهند ماند.

بیشتر افراد معاف باید مدارکی مبنی بر منفی بودن تست COVID-19 قبل از ورود نشان دهند، آزمایش روز اول و هشتم را تکمیل کنند، به مدت ۱۴ روز قرنطینه کنند و اطلاعات خود را از طریق ArriveCAN ارسال کنند.

ژان ایو دوکلوس، وزیر حمل و نقل کانادا نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:  اجازه دهید صریح بگوییم، این تغییر نکرده است. اطلاعاتی که دیروز به اشتراک گذاشته شد به اشتباه ارائه شده است.

با این حال او توضیح داد که یک راننده کامیون کانادایی که به طور کامل واکسینه نشده باشد نمی‌تواند از ورود به کانادا منع شود.

منبع: نارسیتی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز