هشدار تورنتو به شیوع اکولا در ۴ ساحل و گرمای ۴۰ درجه، هجوم مجدد مردم به نیاگارا

Submitted on ی., 07/26/2020 - 01:30
همزمان با گرمای شدید در تورنتو مقامات مردم را ترغیب می‌کنند که از شنا کردن در چهار ساحل از ۱۱ سواحل شهر به دلیل بالا بودن سطح باکتریِ اکولا پرهیز کنند. براساس آنچه در وب‌سایت کیفیت آب سواحل شهر تورنتو آمده سواحل "سانی‌ساید"، "کو بلمی"، "وودباین" و "روژ" آلوده هستند. استاندارد ایمنی این باکتری ۱۰۰ باکتری در ۱۰۰ میلی لیتر آب است که نمونه‌های جمع‌آوری در آخر این هفته سطحی بیش از شش برابر بالاتر از حد استاندارد را در کو بلمی، پنج برابر در وودباین و سه برابر در دو ساحل دیگر را نشان می‌دهد.
 

Sarafi Arz Taheri Exchange Toronto Canada
Room For Rent

شیوع اکولا در ۴ ساحل تورنتو و گرمای ۴۰ درجه
با اینکه دمای هوای تورنتو و اطراف حدود ۳۰ درجه است، اما این دما با رطوبت می‌تواند بالغ بر ۴۰ درجه سانتیگراد شود و به همین علت، شهرداری تورنتو اعلان وضعیت هشدار کرده است. محیط زیست کانادا روز جمعه هشدار گرما را صادر کرد و آن را روز شنبه هم لغو نکرد. مقامات شهرداری علاوه بر این هشدار، یک هشدار دیگر را نیز اعلان کردند: سطح بالای اکولا در سواحل.
در همین حال ، شهر تورنتو اعلام کرد استخرهای روباز "الکس داف"، "یرلسکورت" / "گیوننی کبتو"، پارک "مکگرگر"، "منرچ پارک"، "پرکوی فرست"، "سمیتهفیلد" پارک و "سوننیسید" / "گوس ریدر" برای ساکنان باز خواهند ماند. شهرداری مردم را تشویق می‌کند که بجای سواحل از استخرهای روباز در شهر با رعایت فاصله اجتماعی کرونا استفاده کنند.
 
جمعیت عظیم در نیاگارا
شهر آبشار نیاگارا در انتاریو در حال معرفی یک برنامه جدید برای اطمینان از رعایت شرایط کرونا توسط توریست‌های این شهر است. این برنامه پس از آنی مطرح شد که در دو روز گذشته جمعیت انبوهی بدون رعایت فاصله اجتماعی صف بسته بودند یا از کنار یکدیگر عبور می‌کردند.
"کول مورنینگ استار" فیلمی از این جمعیت انبوه را شنبه عصر بعد از بیرون رفتن برای دوچرخه‌سواری گرفته و متوجه شد جمعیت فراوانی در منطقه توریستی "کلیفتون هیل" شد که دید بزرگی از مردم را که منتظر قایق‌های چرخدار بودند و دو صف طولانی دیگر برای مسیر سریع "کارت ترک" تشکیل شده بود، جایی که هفته پیش یک کارمندش کرونایی بوده است. در این فیلم توریست‌هایی دیده می‌شوند که تنگاتنگ یکدیگر قرار دارند و تعداد بسیار بسیار کمی از آنها ماسک زده‌اند.
شهردار هفته پیش پس از دیدن برخی ویدئوها گفته بود: "من قطعاً نگران هستم، چرا در این زمان چنین اتفاقی افتاده و چرا اینجا در حالیکه ما در مجموع تابستان بسیار خلوتی را داشته‌ایم". از صبح روز پنج‌شنبه طی برنامه‌ای کارمندان شهرداری در مناطق توریستی پایش می‌کنند و دستورالعمل‌های بهداشت عمومی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی کردن دست و زدن ماسک را به مردم یادآوری می‌کنند.

منبع
iranstar

بیشترین بازدید اخبار امروز