حراج لباس پرنسس دایانا به قیمت ۲۶۵ هزار پوند

Submitted on Mon, 08/03/2020 - 01:16

لباس پرنسس دایانا شاهدخت ولز در رقص با سوپراستار هالیوودی، جان تراولتا، در کاخ سفید در سال ۲۰۱۹ وارد مجموعه Royal Ceremonial Dress Collection شد و به قیمت ۲۶۵ هزار پوند فروخته شد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، کاخ کینگ استون پس از بازگشایی حراجی‌ها با انتشار توییتی این لباس را در معرض عموم قرار داده و مورد استقبال کاربران رسانه های اجتماعی قرار گرفت. این لباس متعلق به سال ۱۹۸۵ و طراحی شده توسط ویکتوریا ادلستاین است.

پرنسس دایانا آن شب با این لباس مخمل سرمه ای در مهمانی کاخ سفید مهارت زیادی از خود در رقص نشان داد.

از نکات جالب در رابطه با این لباس این است که پرنسس دایانا آن را دو ماه قبل از مرگش یعنی در ژوئن ۱۹۹۷ به مبلغ ۱۰۰ هزار پوند به نفع موسسه خیریه بیماران ایدزی فروخته بوده است.

پال بورل در پستی نوشت:‌

«به یاد خانواده و دوستانی هستم که در آمریکا روز شکرگزاری را جشن می‌گیرند. برای سال‌ها پرنسس دایانا می‌خواست که خانه‌ای در آمریکا داشته باشد که بتواند سبک زندگی متفاوتی را تجربه کند. او در یک عصر سرد نوامبر، با یک رییس جمهور آمریکا و یک سوپراستار درجه یک در کاخ سفید رقصید و جهان به تماشای آن ایستاد. به من گفت که از آن شب بسیار لذت برده است و احساس می‌کرده که با پوشیدن یکی از محبوب‌ترین پیراهن‌هایش یک ملکه واقعی است. پیراهن سورمه‌ای تیره از جنس ابریشم و مخمل را، ویکتور ادلستاین برای او دوخته بود. این لباس گران‌ترین پیراهن از مجموعه لباس‌های پرنسس دایانا بود. که در ۲۵ ژوئن ۱۹۹۷، دو ماه قبل از تصادف و مرگ تراژیک او در پاریس، در حراجی کریستیز در نیویورک به فروش رفت. یادش گرامی».

بیشتر بخوانید:

منبع خبر: دیلی میل

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز