حداقل یکی از مجروحان تیراندازی لاوال با یک باند مرتبط بوده است

Submitted on ی., 11/13/2022 - 13:48

حداقل یکی از مجروحان تیراندازی لاوال با یک باند مرتبط بوده است

به گفته پلیس حداقل یکی از مردان جوانی که در تیراندازی لاوال روز جمعه در نزدیکی یک کالج زخمی شدند، گمان می‌رود که به یک باند خیابانی مرتبط بوده باشد.

این فرد ممکن است با باند پسران Flamehead، یکی از گروه‌های خلافکار لاوال مرتبط بوده باشد.

او تایید نکرد که آیا مجروحان این حادثه با کالج مونت مورنسی نیز مرتبط هستند یا خیر.

تیراندازی لاوال در پارکی در نزدیکی کالج مونت مورنسی در لاوال رخ داد و موجب شد کارکنان و دانشجویان این کالج چندین ساعت نتوانند از ساختمان خارج شوند.

بروشه با بیان اینکه تیم‌های پلیس برای یافتن مظنون یا مطنونین در حال تحقیق هستند به مردم اطمینان داد که منطقه اطراف کالج در حال حاضر امن است و از شهروندان خواست تا هر گونه اطلاعات مربوط به این تحقیقات را با SPL در میان بگذارند.

این اولین بار نیست که تجاوزهایی از این دست در لاوال رخ می‌دهد با این وجود ما در تلاش هستیم تا عوامل آن را شناسایی و مجازات کنیم.

پروشه تصریح کرد:

پلیس برای تسهیل و تسریع خدمات خود امسال بودجه تحقیقات اش را ۱.۲ میلیون دلار در سال افزایش داده تا اطمینان حاصل کند که بازرسان کافی با پرونده‌های مربوط به حوادث سلاح گرم و باندهای خیابانی رسیدگی می‌کنند.

با این وجود استفان بویر، شهردار لاوال در همین رابطه از فرانسوا بوناردل، وزیر امنیت عمومی کبک خواستار حمایت بیشتر دولت از پلیس شد.

ما نیز همانند مونترال که در هفته‌های اخیر کمک‌هایی را دریافت کرده خواستار حمایت از پلیس منطقه هستیم تا بتوانیم جلوی خشونت‌های خیابانی را بگیریم.

این شهردار همچنین از برنامه‌ریزی برای ساخت یک ایستگاه پلیس جدید با بودجه ۶۰ میلیون دلاری در قلب Chomedey، که بیشترین جرم‌ها در آن رخ می‌دهد خبرداد.

فرانسوا لوگو، نخست‌وزیر کبک، جمعه شب با انتشار توییتی ضمن ابراز تاسف از این حادثه نوشت:

تیراندازی در نزدیکی کالج مونت مورنسی نگران کننده است. فرانسوا بوناردل با مجریان قانون در تماس است. در این شرایط من به یاد مجروحان این حادثه و عزیزان آن‌ها هستم. ما بی امان با خشونت مسلحانه در خیابان‌هایمان مبارزه خواهیم کرد تا کبک را مکانی امن نگه داریم.

اخبار حوادث / از حمله به پرستار در بیمارستانی در آلبرتا تا کشته شدن یک مرد در تیراندازی تورنتو

۱۰ کشته و ۱۸ مجروح حاصل چاقوکشی در ساسکاچوان/ابراز همدردی ترودو با خانواده قربانیان

از تاریخ ۱۹ آگوست واردات سلاح به کانادا ممنوع خواهد بود

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز