فروشگاه‌های بزرگ کبک برای ورود به پاسپورت واکسن نیاز دارند، مالکان از کاهش درآمد می‌ترسند

Submitted on Mon, 01/17/2022 - 01:32

بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی COVID-19 که در اوایل این هفته توسط دولت استانی اعلام شده، از ۲۴ ژانویه ورود به بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ کبک منوط به ارائه پاسپورت واکسن است.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، برخی از خرده فروشان می‌گویند، حتی اگر افراد بیشتری را به این امر دعوت کنند، این موضوع می‌تواند باعث از دست دادن حجم زیادی از درآمدشان شود.

میشل روشت، رئیس شورای خرده فروشی کانادا با بیان اینکه این صنعت به وضوح با دو سال گذشته مطابقت دارد.

گفت: (فروشگاه‌های بزرگ) در حال حاضر برای حفظ حداقل سطح عرضه خدمات باید با آن‌ها سروکار داشته باشند. آن‌ها در آنجا با ترکیب‌بندی‌ها سروکار دارند و ترکیب‌های جدیدی اضافه خواهند شد.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی در حال حاضر ظرفیت محدودی دارند. و دستورات ماسک برای کمک به جلوگیری از انتشار در محل وجود دارد.

قوانین به روز شده برخی خرده فروشان را وادار کرده است که علیه آن‌ها صحبت کنند، حتی آن‌هایی که از کمپین واکسیناسیون حمایت می‌کنند.

محدودیت‌های COVID-19 اضافه شده به این معنی است که برای اجرای این قوانین به کارکنان بیشتری نیاز است.

او افزود: فروشگاه‌های بزرگ کبک از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب فعالیت دارند، بنابراین پرداختن به سه کارمند تمام وقت اضافی برای کنترل سه در ورودی فروشگاه، وضعیت اقتصادی‌مان را کاملاً تغییر خواهد داد و احتمالاً ما را مجبور خواهد کرد که ساعات کارمان را کاهش دهیم.

این قوانین آخرین اقدام مطرح شده از سوی رئیس دولت کبک برای متقاعد کردن ساکنان واکسینه نشده بوده است.

خرده فروشان ماریجوانا و الکل کبک نیز قرار است از روز دوشنبه بر همین اساس ارائه پاسپورت را الزامی کنند.

در حالی که اومیکرون به طور گسترده در بین هر دو گروه افراد واکسینه شده و واکسینه نشده گسترش یافته مطالعات نشان می‌دهد واکسن افراد را در برابر ابتلا به این عفونت به طور جدی محافظت می‌کند.

احتمال اینکه افراد واکسینه نشده پس از ابتلا به این سویه بستری شوند ۶.۶ برابر و احتمال رفتن به بخش مراقبت‌های ویژه آن‌ها نیز ۱۳.۲ برابر از افراد واکسینه شده است.

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز