فادی داگر رئیس پلیس مونترال می‌شود

Submitted on ی., 11/27/2022 - 14:44

فادی داگر رئیس پلیس مونترال می‌شود

پس از یک ماه مذاکره، شهرداری مونترال با انتخاب فادی داگر به عنوان رئیس جدید سرویس پلیس مونترال (SPVM) موافقت کرد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، داگر که در حال حاضر رئیس پلیس لونگوی در ساحل جنوبی مونترال است، به دنبال بازنشستگی زودهنگام سیلوین کارون، رئیس پلیس سابق مونترال در مارس گذشته آمادگی خود را برای پذیرفتن این مسئولیت اعلام کرد.

داگر در اولین حضور خود در بین رسانه‌ها پس از انتخاب شدن، به بیان برخی از اقداماتش پرداخت و گفت که استفاده از پلیس محلی را در مونترال اجرا می‌کند، مدلی که اجرای آن در ساحل جنوبی موفق بوده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

او با بیان اینکه خودش قربانی نژادپرستی بوده اظهار داشت:

وقتی به من در مورد فاصله و بی‌اعتمادی بین جامعه و پلیس می‌گویید، آن را کاملا درک می‌کنم. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه با هم همکاری کنیم. پس باید راهی برای ارتباط با هم پیدا کنیم.

والری پلانت، شهردار مونترال نیز ضمن تبریک به داگر، با بیان اینکه او می‌تواند به ساخت شهری امن‌تر و فراگیرتر کمک کند.

افزود: فادی داگر امنیت عمومی مونترال، موضوعی که ما بیش از یکسال است که دنبال آن هستیم را تقویت خواهد کرد. او یک شهروند مونترالی است که واقعیت کلان شهر و جوامع ما را درک می‌کند و پس از ۲۵ سال کار با SPVM به خانه بازمی‌گردد.

وی همچنین بدلیل انتخاب داگر از کمیته این انتخاب قدردانی کرد و داگر را بهترین نامزد برای پست ریاست SPVM خواند.

رئیس پلیس جدید مونترال همچنین به دلیل معرفی یک مدل پلیسی جدید در لونگوی در رابطه با اختصاص دادن یک واحد گشت پیاده خاص با افرادی که با مسائل و معضلاتی مانند بی‌خانمانی و بیماری‌های روانی مواجه هستند، مورد تحسین قرار گرفته است.

اما به عنوان نقطه عطفی در بازنگری در فرهنگ پلیسی مورد استقبال قرار گرفت و قرار است طی سه سال بالغ بر ۳.۶ میلیون دلار از دولت استانی بودجه دریافت کند.

داگر که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه مک گیل است. از فوریه ۲۰۱۷ رئیس پلیس لونگوی بوده است، اما او با مونترال غریبه نیست.

او دارای ۲۵ سال تجربه کار در SPVM  بوده از جمله از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ معاون رئیس پلیس بوده است. او همچنین پیش از این بعنوان بازرس و فرمانده در مونترال خدمت کرده است.

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز