دولت انتاریو از مردم می خواهد به دورکاری از خانه ادامه دهند

Submitted on ی., 07/26/2020 - 13:31

پیژامه های راحت خود را بازنشسته نکنید. طبق اعلام دولت، کار کردن از خانه در انتاریو می تواند معیار جدیدی برای "آینده قابل پیش بینی" باشد. در همین حین که تعدادی از شهرها وارد مرحله سوم بازگشایی ها شده اند، دولت مصرانه از مردم می خواهد در صورت امکان به کارکردن از راه دور ادامه دهند.


Emily Hogeveen از دفتر وزارت اقتصادی، بیان داشت متخصصان سلامت عمومی از مردم می خواهند تا حد امکان در خانه کار کنند. حتی اگر استان برای مدت زمان معینی در مرحله سوم بماند، این نظر تغییر نخواهد کرد.


وی در ایمیلی بیان داشت: "موثرترین راه برای کاهش ریسک انتقال کووید-19 رعایت فاصله اجتماعی می باشد. هرجایی که ممکن است، کارمندان باید به کار از خانه و جلسات مجازی ادامه دهند تا زمانی که متخصصان بهداشت نظر دیگری داشته باشند."


درحالی که هنوز مشخص نیست انتاریو تا چه زمانی در مرحله سوم می ماند، وزیر بهداشت، Christian Elliot، اعلام داشت این مرحله تا زمانی که واکسن کرونا کشف شود ادامه دارد.


برخی کسب و کارها به دنبال "مدل دوگانه" برای کار می باشند، بدین معنا که در سال جدید تنها نیمی از کارکنان به دفاتر بازخواهند گشت. در واقع، برخی شرکت های کانادایی اعلام کرده اند دفاتر خود را تا سال دیگر باز نمی کنند.


Shopify در ماه می اعلام کرد این شرکت به مدل دیجیتالی پیش فرض باز می گردد و درهای دفاتر تا سال 2021 بسته باقی می مانند.


Open-Texe، یک شرکت تکنولوژی در انتاریو، نیز اعلام کرد به دورکاری ادامه می دهند. این کمپانی به دنبال تعطیل کردن نزدیک به نیمی از شعب خود در سراسر جهان می باشد.


ترجمه الهه بیات



 

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز