دستگیری مردی مسلح در حوالی اقامتگاه نخست وزیر جاستین ترودو

Submitted on جمعه, 07/03/2020 - 00:36

پلیس سلطنتی خبر داد: دستگیری مردی مسلح در حوالی اقامتگاه نخست وزیر و فرماندار کانادا

به گفته پلیس سلطنتی امروز مردی مسلح در حوالی Rideau Hall، محل زندگی ژنرال جولی پایت فرماندار و جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا دستگیر شد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، پلیس سلطنتی RCMP، با اعلام این خبر اظهار داشت: این مرد حدود صبح پنجشنبه در املاک و مستغلات اطراف محل اقامت نخست وزیر و پس از آمدن تعداد زیادی از نیروهای مسلح در این منطقه دستگیر شد.

پلیس RCMP افزود این مرد مسلح حدود ساعت ۶:۴۰ صبح به وقت محلی دستگیر شد.

پلیس با انتشار توییتی اعلام کرد که نه ترودو و نه پایت در این ساعت در آن محل حشور نداشتند.

بنابر این گزارش این مردی مسلح که هنوز هویتش فاش نشده، بدون هیچ حادثه‌ای دستگیر و بازداشت شده و تحت مصاحبه قرار گرفته است و بدلیل روبرو بودن با چندین فقره اتهام فعلا آزاد نمی‌شود.

پلیس اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار نداده اما خبرنگار The Canadian Press مشاهده کرده که یکی از دروازه‌های ورودی خم شده و یک ربات پلیس درحال بازرسی از یک کامیون سیاه که به طرف داخل ملک قرار گرفته بوده است.

Rideau Hall مدتهاست که بعنوان خانه فرمانداران کل کانادا مورد استفاده قرار می‌گیرد اما ترودو و خانواده‌اش از زمان انتخاب او بعنوان نخست وزیر در یک خانه ای که در این ملک است سکونت دارند.

دولت هنوز درصدد است خانه شماره 24 Sussex Dr را که نخست وزیران قبلی در آن سکونت داشته‌اند برای زندگی نخست وزیران وقت بازسازی کند.

تیراندازی در مرکز اتاوا حوالی ساختمان پارلمان کانادا / یک کشته و سه مجروح!

خبرهای کوتا از کانادا / از انهدام شبکه قاچاق در مونترال تا قتل در می‌سی‌ساگا

منبع: CP24

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز