در این مقاله میزان متوسط بدهی تورنتو نشینان را در می یابید

Submitted on پ., 09/09/2021 - 21:06

با بالا رفتن سرسام آور قیمت خانه در سال گذشته، متوسط صاحب خانه ها در تورنتو مقدار زیادی بدهی بالا آورده اند.

گزارش جدید مالی که توسط کمپانی Borrowell ارائه شده است حاکی از آن است که صاحبخانه های تورنتو به طور متوسط به میزان عظیم ۶۰۸۲۹۶ دلار بدهی دارند. این بزرگترین رقم بدهی برای یک شهر در یک کشور می باشد ولی تورنتو در مقام بدهی بعد از ونکوور که بدهی ۶۲۹۸۰۳ دلار دارد، قرار گرفته است.

تعجب آور نیست که بیشترین میزان این بدهی در شکل مورتگیج می باشد. در تورنتو میزان بدهی به دو قسمت تقسیم می شود: ۵۷۴۲۴۶ دلار که مورتگیج می باشد و قسمت دیگر ۱۷۵۳۷ دلار است که بدهی های غیر از مورتگیج می باشد.

میزان بدهی کسانی که خانه ندارند ۳۴۰۵۰ دلار می باشد.

این گزارش نشان می دهد حتی آنانی که خانه ندارند توان پرداخت صورتحساب های خود را ندارند. از بین صد نفر که خانه ندارند ۱۱ نفر توان پرداخت صورتحساب های خود را ندارد و از سوی دیگر از بین صد صاحبخانه ۳ نفر توان پرداخت صورتحساب های خود را ندارد.

با توجه به این اعداد و ارقام تورنتو نسبت به متوسط ملی که تقریباً ۲۳ از ۱۰۰ برای آنانی که خانه ندارند، میزان کمتری در صورتحساب های نپرداخته سهم دارد. این میزان برای صاحبخانه ها ۱۱ از ۱۰۰ میباشد.

اندرو گراهام، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Borrowell، گفت: بسیار واضح است که چرا بالا رفتن هزینه های زندگی دغدغه ی شماره ی یک برای انتخابات پیش رو می باشد. بسیاری از جوامع در سراسر کشور با فشار قابل توجهی مواجه است."

به گزارش تورنتوپرشنز، موضوع اصلی انتخابات فدرال کانادا "توان پرداخت هزینه های زندگی" می باشد.

در یک خانواده ی پنج نفری کانادایی به طور متوسط یک نفر صورتحساب نپرداخته دارد. پرداخت هر یک صورتحساب مهم است و عدم پرداخت یا دیر پرداخت هر صورتحساب در رد یا قبول کردیت هر فرد تأثیر بسزایی دارد.

گراهام می گوید: علیرغم اینکه تورنتو و ونکوور در پرداخت صورتحساب هایشان نسبت به متوسط ملی پایین تر هستند ولی اختلاف فاحشی بین میزان صورتحساب های پرداخت نشده در بین صاحبخانه ها و آنانی که خانه ندارند وجود دارد و این نشان می دهد که بازار اجاره خانه برای کانادایی ها با چالش زیادی همراه است.

گراهام همچنین گفت: قیمت بالای اجاره بهاء و بازار گران املاک برای ساکنان ونکوور و تورنتو و دیگر شهرهای اصلی خرید خانه و رسیدن به یک آرامش مالی را سخت کرده است .
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز