دانشگاه تورنتو کانادا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به‌تدریج پذیرای دانشجویان خواهدبود

Submitted on ی., 07/26/2020 - 01:30

دانشگاه تورنتو کانادا در پاییز امسال بارعایت مسائل ایمنی درهای دانشگاه را بر روی دانشجویان به‌صورت تدریجی باز خواهدکرد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، با در نظر گرفتن شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در جهان٫ لازم است که دانشگاه‌ تورنتو برای بازگشت دانشجویانش به دانشگاه تغییرات ایجاد کند. این تغییرات شامل تغییر سطح بهداشت دانشگاه برای ایمنی دانشجویان و پرسنل از کووید۱۹ است.

دانشگاه تورنتو در راستای بازگشایی تدریجی دانشگاه برای دانشجویان٫ علاوه بر ارتقای بهداشت٫ امکان دورکاری اغلب پرسنل خود را فراهم کند.

به گفته کلی هانا٫ معاون منابع انسانی دانشگاه تورنتو٫ دانشکده‌ها، کتابخانه‌ها، پرسنل و دانشجویان دانشگاه تورنتو در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا٫ خلاقیت و شجاعت از خود نشان داده‌اند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «سلامتی و ایمنی تمام افراد دانشگاه تورنتو و مردم بالاترین اولویت ماست. ما از پاییز امسال به‌تدریج دانشگاه را بازگشایی میکنیم و در این روند٫ مطابق با توصیه‌های بهداشتی مقامات پیش خواهیم‌رفت».

تصمیم این دانشگاه مبنی بر محدود کردن تعداد افراد فعال در دانشگاه، براساس تعهد این دانشگاه به شهر تورنتو برای کاهش بار ترافیکی و حمل‌و‌نقل عمومی و بقیه زیرساخت‌های شهری است.

دانشگاه تورنتو کانادا با درنظرگرفتن موارد بالا، امیدوار است که بتواند ایمنی افراد حاضر در دانشگاه در ترم پاییز امسال را در برابر ابتلا به کووید۱۹ تامین‌کند.

اخبار مرتبط با ویروس کرونا:

منبع خبر: وب‌سایت رسمی دانشگاه تورنتو

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز