برترین فروشگاه‌های مواد غذایی کانادا

Submitted on پ., 10/14/2021 - 13:21

می‌خواهید بدانید کدام یک از فروشگاه‌های مواد غذایی در کانادا بهترین گزینه برای خرید‌ه مواد غذایی است؟ از آنجا که در کانادا گزینه‌های زیادی وجود دارد، انتخاب کمی دشوار می‌شود. خوب، برای حل این مشکل و سهولت کار شما در این مطلب 10 مورد از برترین فروشگاه‌های مواد غذایی در کانادا را مور بررسی قرار خواهیم داد.


انتخاب بهترین فروشگاه مواد غذایی چالش برانگیز است چرا که مسئله تنها ورود به فروشگاهه و خرید کالاهای مورد نیاز نیست. هنگام خرید از یک فروشگاه مواد غذایی، عوامل بسیار دیگری نیز نقش دارند. انتخاب یک فروشگاه مواد غذایی مناسب چالش برانگیز است زیرا عوامل زیادی از جمله کیفیت، قیمت، تنوع، فاصله، خدمات به مشتریان، در دسترس بودن اقلام و غیره وجود دارد که ما باید در نظر بگیریم.


کانادایی‌های جدید از جمله مهاجران، دانشجویان که برای تحصیل می‌آیند، متخصصان شاغل و دیگران، شروع تازه‌ای را در محیطی جدید آغاز می‌کنند، بنابراین لازم است از آنچه که در محیط زندگی آنها می‌گذرد آگاه باشند. البته می‌دانیم که سایر مشکلات عمده‌ای نیاز به بررسی دارند که شامل محل اقامت، شغل و غیره می‌شود. در میان همه این موارد، امتحان کردن تمام فروشگاه‌های مواد غذایی برای مشخص کردن اینکه کدام یک گزینۀ مناسب شماست، ایده خوبی نیست.


در اینجا فهرستی از 10 فروشگاه برتر مواد غذایی در کانادا وجود دارد که می‌توانید با بررسی آنها بهترین مورد مناسب خود را پیدا کنید:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای Loblaws



فروشگاه Loblaws  نه تنها بهترین فروشگاه مواد غذایی در کانادا است بلکه بزرگترین شرکت خرده فروشی مواد غذایی کانادایی نیز است. تعداد بیشماری فروشگاه وجود دارد که در سطح شرکت با عنوان فروشگاه‌های انتخاب رئیس [President’s Choice Stores] نیز شناخته می‌شود. این شرکت زنجیره‌‌ای خرده فروشی مواد غذایی دارای مغازه‌های کوچک ارزان قیمت [No Frills shop] فروشگاه‌های پیشرفتۀ Fortino و فروشگاه‌های میان ردۀ، Provigo و Atlantic Superstore و غیره است.

 

محصولات و خدمات ارائه شده توسط فروشگاه‌های President's Choice مورد علاقۀ کانادایی‌ها هستند. دلیل اصلی ترجیح آن توسط همه این است که خریداران با PC Financial می‌توانند کارت اعتباری MasterCard PC Financial World Elite داشته باشند که یک کارت اعتباری بدون هزینه است. این به آنها کمک می کند تا امتیاز PC Plus Reward بیشتری کسب کنند. این پاداش‌های خرید PC Plus برای خریداران جذابیت زیادی دارد.

 

این شرکت دارای یک برنامه برچسب خصوصی [کالاهای سفارشی توسط شرکت Loblaws] است که شامل مواد غذایی و لوازم خانگی است. محصولات شامل کالاهای عمومی، پوشاک، محصولات کودک، دارو و موارد دیگر است. برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف Loblaws در سراسر کانادا عبارتند از Zehrs Markets ، Real Canadian Superstore ، Fortino's ، No Frills ، Maxi (در کبک)، Provigo  (در کبک)، Metro Division و غیره.

فروشگاه‌های مواد غذایی Sobeys




پس از Loblaws، فروشگاه مواد غذایی بعدی در فهرست ما فروشگاه‌های Sobeys است، که دومین خرده فروش بزرگ مواد غذایی در کانادا است. این شرکت در سال 1907 توسط جان ویلیام (J.W. Sobey) تاسیس شد. امروزه شرکتSobeys  بیش از 1500 فروشگاه دارد که در سراسر کانادا تحت عناوین مختلف فعالیت می‌کنند و دفتر مرکزی آن در استلارتون، نوا اسکوشیا واقع شده است.


شرکتEmpire  سازمان مادر زنجیره‌ای سوپرمارکت‌ها شرکت‌های تابعۀ زیادی در سراسر کانادا دارد که شامل FreshCo ، Foodland ، Farm Boy ، Safeway و موارد فراوان دیگری است. این فروشگاه یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ها است زیرا در هر ده استان فعالیت می‌کند. از اوایل سال 2000، اصلی‌ترین هدف شرکت ارائه خدمات مطلوب، راحتی مشتریان و اطمینان از رضایت کامل مشتریان بوده است. برخی از محصولاتی که در این فروشگاه‌ها می‌توان خرید عبارتند از محصولات خشک، لبنیات، گوشت، غذاهای منجمد و غیره.       

فروشگاه مواد غذایی Metro




بعد از Loblaws و Sobeys، فروشگاه مواد غذایی Metro سومین جایگاه فهرست ما را به خود اختصاص می‌دهد که یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ مواد غذایی در کانادا است. این شرکت در سال 1947 توسط رولان ژانو تأسیس شد و امروزه به عنوان خرده فروش، تولید کننده، اعطا کنندۀ نمایندگی و توزیع کننده فعالیت می‌کند. کمپانی  Metro در سراسر کانادا بیش از 950 فروشگاه دارد که تحت عناوین مختلف فعالیت می‌کنند و دفتر مرکزی آن در مونترال واقع شده است. این شرکت دارای زیرمجموعه‌های زیادی مانند Metro Plus ، Food Basics ، و Super C و موارد دیگر است. به غیر از این فروشگاه‌ها، Metro همچنین شبکه‌ای از بیش از 650 داروخانه را اداره یا خدمات رسانی می‌کند.

 

فهرست داروخانه‌هایی که زیر مجموعۀ این شرکت هستند شامل Drug Basics Banners ، brunet ، Jean Coutu و غیره است. فروشگاهای Metro یکی از آن فروشگاه‌های مواد غذایی درجه یک است که کوپن‌های آنلاین و همچنین پاداش همراه با Air Miles ارائه می‌دهد. در اکثر فروشگاه‌های Metro، نانوایی، گل فروشی، ماهی فروشی، غرفۀ غذا و همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات بهداشتی را خواهید یافت. برخی از فروشگاه‌های Metro هم اکنون آبجو می فروشند و پیشخوان شراب نیز دارند.

فروشگاه مواد غذایی Real Canadian Superstore




همانطور که از نامش پیداست‌، این فروشگاه، زنجیره‌ای از سوپر مارکت‌ها است که در 6 استان مختلف از 10 استان کانادا فعالیت. خوشبختانه، اگر در انتاریو زندگی می‌کنید، می‌توانید بیش از 114 شعبه Real Canadian Superstores را در اطراف خود پیدا کنید. فروشگاه مواد غذایی Real Canadian Superstores در ماه مارس سال 1979 تأسیس شد و در آن دوره، نام شرکت SuperValu بود.

 

از آنجا که نام جدید فروشگاه کمی طولانی است، مردم اغلب از شکل کوتاه شدۀ آن یعنی RCSS به جای نام کامل استفاده می‌کنند. شرکت مادر RCSS کسی نیست جز شرکت‌های با مسئولیت محدودLoblaw ، که دفتر مرکزی آن در برامپتون واقع شده است.

فروشگاه‌های مواد غذایی No Frills




اگر شهروند قدیمی کانادا هستید یا حتی اگر تازه وارد هستید، حتماً نام NoFrills را شنیده‌اید. با بیش از 250 فروشگاه، حق واگذاری نمایندگی در تقریبا 9 استان یکی از برترین شرکت‌های کانادا است. فروشگاه‌های NoFrills با شرکت‌های Loblaws به عنوان سازمان مادر آنها در سال 1978 تأسیس شد. این مجموعه فروشگاه‌ها به عنوان شوپرمارکت‌های دارای تخفیف ویژۀ Loblaw به حساب می‌آیند. در سال جاری با تورم قیمتی کالاها مواجه هستیم. اما، با این وجود، این شرکت امید خود را از دست نداد و به ارائۀ تخفیف‌های خود با پیروی از مدل اروپایی ادامه داد.

 

این مدل شامل ارائه محصولات تازه به مشتریان با کمترین قیمت بود. با این استراتژی موفقیت آمیز، شرکت توانست شاهد رشد باشد. مشتریان مجاز هستند مواد غذایی خود را بسته بندی کرده و حتی کیسه‌های خرید خود را به همراه داشته باشند. با وجود اینکه گزینه‌های کمی در دسترس بود و تعداد خدمات ارائه شده کمتر بود، این فروشگاه به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است.

فروشگاه Canadian Tire




شرکت با مسئولیت محدود Canadian Tire در زمینه خودرو، ورزش، سخت افزار و غیره فعالیت می‌کند. خدمات متعددی مانند ارسال به خانه [Ship to Home]، تحویل رایگان در فروشگاه، پشتیبانی آنلاین مشتری، پیشنهادات اعتباری، وانت رایگان بدون محدودیت را ارائه می‌دهد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای کالاهای ضروری روزانه در کانادا همین Canadian Tire است. این شرکت در 15 سپتامبر 1922 توسط ویلیام بیلز و آلفرد بیلز تأسیس شد. دفتر مرکزی آن در تورنتو واقع شده است.

 

فروشگاه‌های Canadian Tire یکی از بهترین فروشگاه‌های مواد غذایی در تورنتو است. در‌آمد آن 1453 میلیارد دلار آمریکا است. شرکت‌های FGL Sports، خدمات مالی Canadian Tire، و غیره‌ نام برخی از شرکت‌های تابعه آن است. با تقریبا 487 فروشگاه در کانادا خود شاهد رشد شگفت انگیزی بوده است. اگر به دنبال محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستید، این فروشگاه ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

فروشگاه‌های FreshCo




شرکت مسئولیت محدود FreshCo، شرکت سوپرمارکت کانادایی در سال 2010 تاسیس شد و این شرکت فروشگاه مواد غذایی تخفیفی Sobey بود. از زمان راه اندازی در سال 2010، این شرکت سوپر مارکت در این صنعت ظهور کرده و اعتماد کانادایی‌ها را به خود جلب کرده است. امروزه بیش از 100 فروشگاه FreshCo در سراسر کانادا وجود دارد و دفتر مرکزی آن در برامپتون کانادا واقع شده است.

 

بسیاری از مردم آن را زنجیره‌ای از سوپرمارکت‌های تخفیف دار کانادایی می‌نامند زیرا قیمت محصولات فوق‌العاده مقرون به صرفه و مناسب است. فروشگاه‌های مواد غذایی FreshCo مواد غذای تازه را با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار پایین به مشتریان ارائه دهد. این شرکت معتقد است که مشتریان نباید برای خرید اقلام تازه هزینۀ بیشتری بپردازند. گذشته از همه این موارد، شما همچنین می‌توانید چیزهای جدیدی را در این خواربارفروشی‌ها پیدا کنید که حتی نمی توانید تصور کنید که چنین چیزی وجود داشته باشند.

فروشگاه‌های Zehrs




شرکت Zeher بخشی از Loblaws است و یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای سوپرمارکت کانادایی در جنوب انتاریو است. فروشگاه‌های مواد غذایی Zehrs در ژوئیه 1950 توسط Emory Zehr تأسیس شد، دفتر مرکزی آن در. برامپتون، انتاریو، قرار داشت. کمپانی Loblaw  شرکت سوپرمارکت Zehrs را در اواسط دهۀ 1970 خریداری کرد.


شرکت Zehrs در حال حاضر 43 شعبۀ مختلف را در شهرهای کوچک بزرگ کانادا دارد و همچنان در حال گسترش است. در سال 2005، هر دو شرکت سوپر مارکت Fortino و Zehrs تحت نظر Loblaw ادغام شدند. این شرکت سوپرمارکت طیف وسیعی از محصولات مانند نانوایی، پوشاک، لوازم الکترونیکی، دارو و بسیاری از گزینه‌های دیگر را به مشتریان ارائه می‌دهد. از این رو، به آن فروشگاه «یک توقفی» [one-stop] نیز گفته می‌شود.

فروشگاه‌های Fortino’s




فروشگاه‌های Fortino's، به عنوان بخشی از شرکت با مسئولیت محدودLoblaw  در سال 1961 توسط یک فولاگر از ایتالیا، با نام جان فورتینو تأسیس شد. امروزه سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای کانادا بیش از 23 فروشگاه در منطقۀ تورنتوی بزرگ و همیلتون دارد. در سال 1996، سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای کمپین یا مفهوم «Fortinos Adventure» را راه اندازی کردند.

 

این مفهوم مربوط به بازآفرینی منظره خیابان‌های اروپا در مقابل فروشگاه بود. نمای بیرونی مانند که مغازۀ مواد غذایی است و هنگامی که وارد می‌شوید، با یک فروشگاه بزرگ روبرو می‌شوید. از سال 2012، این شرکت محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به عنوان فروشگاه‌های مواد غذایی جایگاه ویژه‌ای را در قلب کانادایی‌ها یافته است. در سال های اخیر، این شرکت شاهد موفقیت و رشد بزرگی در این صنعت بوده است.

فروشگاه‌های London Drugs




فروشگاه‌های London Drugs یک داروخانه صد درصد کانادایی است و عمدتاً داروخانه‌ای است که در زمینه اقلام غذایی نیز فعالیت می‌کند. علاوه بر اقلام غذایی، فروشگاه‌های London Drugs محصولات بهداشتی، مبلمان و لوازم خانگی را نیز ارائه می‌دهد. اگر در غرب کانادا زندگی می‌کنید این بهترین فروشگاه مواد غذایی برای شما است. فروشگاه‌های London Drugs نام تجاری خود را تحت عناوین مختلفی مانند London Naturals ، Tree Frog ، London Premiere ، LD Insurance ، London Spa ، TLD Computers و بسیاری دیگر به بازار عرضه می‌کند. بیش از 8000 کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند و 80 فروشگاه در سراسر کانادا دارد. تمرکز اصلی شرکت اطمینان از رضایت کامل مشتریان است.

 

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز