با 150000 دلار می توانید خانه ای برای تعطیلات در انتاریو بخرید: می توانید در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید ستاره ها را تماشا کنید!

Submitted on جمعه, 12/24/2021 - 19:00

آیا شما هم می خواهید اولین کلبه خود را بدون بدهی بخرید؟ اکنون می توانید رویای خود را برای خرید یک کلبه در انتاریو با تنها ۱۵۰۰۰۰ دلار برآورده کنید. کابین کوچک اما مجهز است و کابین در طبیعت زیبا واقع شده است، وقتی بیرون می روید می توانید پیاده روی کنید و وقتی روی تخت دراز می کشید می توانید ستاره ها را ببینید.تنها مشکل این کلبه این است که به شهر دور است.

بر اساس گزارش ها، این خانه ی رویایی در Iroquois Falls، انتاریو واقع شده است.این کلبه کاملا مبله است و فضای خواب کافی برای پنج نفر دارد.

یک آشپزخانه بزرگ و یک فضای نشیمن راحت در کابین وجود دارد که می توانید روی مبل تختخواب شو یا صندلی گهواره ای استراحت کنید.

اتاق خواب اصلی دارای نورگیرهایی است که می توانید قبل از رفتن به رختخواب به تماشای ستارگان بنشینید و در اتاق زیر شیروانی فضای اضافی وجود دارد.

این کلبه در Iroquois Falls، انتاریو، بیش از 600 کیلومتر دورتر از تورنتو واقع شده است.

در عین حال، حمام مجهز به یک وان است. حمام کوچک اما نسبتاً عمیق است که برای استراحت در حمام حبابی بسیار مناسب است و مجهز به ماشین لباسشویی و خشک کن است که می توان آنها را در مکان های مرتفع روی هم قرار داد.

این کلبه در زمین نیمه اجاره ای واقع شده است و بهشتی برای علاقه مندان به فضای باز است، زیرا می توانید علاوه بر چیدن بلوبری های آبدار از حیاط ت به مسیرهای طبیعت گردی و دریاچه دوقلوهای سیامی بروید.

علاوه بر خانه کوچک، دو سوله انباری (سوله انباری) و یک تخت کوچک وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند شب را در آن سپری کنند و همچنین می تواند به دفتر کار شما تبدیل شود.

کلبه های انتاریو برای فروش:
قیمت: ۱۵۰۰۰۰ دلار
آدرس: 4-1272 Big Nellie Lake Rd., Iroquois Falls, ON
توضیحات: کابین کاملا مجهز با جکوزی، برف روب و ماشین چمن زنی.

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز