این خانه ی ویران در تورنتو به قیمت ۱.۱۸ میلیون دلار فروخته می شود!

Submitted on Mon, 12/20/2021 - 19:25

امروزه فروش یک خانه ییلاقی به قیمت بیش از یک میلیون در تورنتو تقریباً عادی است، اما یک خانه ییلاقی کوچک که تخریب شده و به قیمت یک میلیون فروخته شده است، کاملاً تعچب را بر می انگیزد.

با توجه به اینکه قیمت املاک و مستغلات تورنتو هر ماه به بالاترین حد خود می رسد، دیدن یک خانه مستقل قدیمی با سه اتاق خواب و یک حمام با قیمت 1.18 میلیون دلار، نباید تکان دهنده باشد، اما مشکل اینجاست که خانه به این شکل تخریب شده است. بالا...


ورودی اصلی / اتاق نشیمن

در واقع، خانه به نصف تخریب شده است و وضعیت بدتر از آن چیزی است که فکر کنید.


جایی که آشپزخانه قبلا بود

سقف خانه از بین رفته است و دیوارها فقط ستون های چوبی دارند و در برخی از قسمت های خانه کف خانه برداشته شده و حتی در چند نقطه مواد عایق نمایان شده است و ممکن است جاهای بدتری وجود داشته باشد که به تصویر کشیده نشده است.


یک خواب با دسترسی به حیاط خلوت


یک اتاق خواب

مشاور املاک نسرین کهوند به وبلاگTO گفت که این خانه قبلا برای اجاره استفاده می شد و اکنون مالک تصمیم به فروش آن گرفته است.

مالک در حین ساخت شروع به بازسازی کرده است اما به دلایل شخصی زمان کافی نبوده است. مالک گفت که باید به کشوری که متولد شده است برگردد و می خواست ببیند که آیا می تواند آن را همانطور که هست قبل از رفتن بفروشد.


زیرزمین


بقایای آشپزخانه

مالک واقعاً پیشرفت خوبی در دکوراسیون داشته است. سقف جدیدی را سنگفرش کرد و آبگرمکن و بخاری جدید خرید.


یک زاویه دیگر از زیرزمین

بنابراین چیزی که واقعاً باقی می ماند این است که بقیه خانه باید برای تکمیل به کار تعمیر ادامه دهد. در واقع شما قبلاً پول زیادی برای تعمیر این خانه هزینه کرده اید ؟ ولی به نظر می رسد که خریدار هنوز باید هزینه های اضافی زیادی را متحمل شود.


جایی که قبلا حمام بود

اما در بازار امروز، اگر کسی حاضر به خرید چنین خانه ای باشد، اصلا تعجب نمی کنم.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، این مشاور املاک گفت: اگر طرح فروش «همانطور که هست» به نتیجه نرسد، مالک قصد دارد پس از بازگشت، نوسازی را به پایان برساند و دوباره آن را بفروشد، اما قطعاً قیمت فعلی نیست.


سالن


حال
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز