این همسایه ها درتورنتو و ونکوور به بالا رفتن قیمت خانه دامن می زنند!

Submitted on Mon, 12/27/2021 - 19:25

به نظر می رسد که این نوع همسایه نیروی محرکه قیمت بالای مسکن در کانادا است
در مورد گرانی مسکن در کانادا دیگر خبری نیست، اما تحلیل ها و نظرات زیادی در مورد عوامل محرک گرانی مسکن وجود دارد. گزارش اخیر بلومبرگ اشاره کرد که برخی از صاحبان خانه های عصبانی کمبود مسکن در کانادا را بدتر می کنند و این رفتار همچنین وسیله ای برای افزایش قیمت مسکن است.

بر اساس گزارش ها، جامعه سنت اندرو-ویندفیلد Andrew-Windfields ، یک جامعه ی خانه مستقل آرام در تورنتو، در حال حاضر به دلیل طرح تغییر مساحت زمین در حال نزاع است.
اکثر خانه های موجود در این منطقه، خانه های مستقل استاندارد روی زمین با مساحت متوسط ​​زمینی۶۰۰۰ فوت مربع هستند. در مواجهه با کمبود مسکن، برخی از مالکان پیشنهاد داده اند که یک قطعه زمین را تغییر کاربری دهند و آن را به دو خانه مجزا تقسیم کنند، آن را به دو خانه تبدیل کنند و عرضه خانه ها را افزایش دهند، اما با مخالفت بسیاری از همسایگان مواجه شده اند.

مخالفان با ارسال نامه هایی به مقامات دولتی و استخدام وکلا برای طرح اتهام به شورای شهر، از طرق مختلف برای ابراز نارضایتی شدید خود استفاده کردند و دلایل مخالفت خود را این موارد اعلام کردند: افزایش جمعیت جامعه، افزایش بار در تمام جوانب امکانات و ایجاد خطر برای کودکان ، تأثیر منفی بر همسایگان و غیره می شوند.

این اقدامات علیه افزایش جمعیت و مسکن در منطقه ای که فرد در آن زندگی می کند توسط صنعت "Nimby یا ترس از اتفاق جنایت در همسایگی" نامیده می شود.

کسانی که از این افزایش تراکم مسکن و تراکم جمعیت حمایت می کنند معتقدند که کانادا در نظر دارد در سه سال اخیر یک میلیون مهاجر جدید را جذب کند و رشد جمعیت ناگزیر به افزایش تعداد خانه های حمایت کننده خواهد بود. علاوه بر این، کمبود فعلی عرضه مسکن در کانادا در حال حاضر بسیار حاد است، بنابراین افزایش تراکم مسکن قریب الوقوع است.

یک اقتصاددان انتاریویی خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به تقاضای مسکن مردم، انتاریو نیاز به افزودن یک میلیون واحد مسکونی جدید در ده سال آینده دارد، اما به دلیل عدم ارتباط بین سه سطح دولت، مشکلاتی نظیر تغییر و تحول منطقه و افزایش تراکم مسکن مشکلات بسیاری ایجاد کرده است.

وضعیت مشابه این وضعیت در ونکوور رخ داده است، به ویژه در برخی از جوامع که خانه های مستقل قرار دارند. طرح ساخت مسکن جدید با تراکم متوسط ​​و تراکم بالا اغلب مخالفت های شدیدی را به همراه دارد.

در تلاش برای افزایش مسکن، به نظر می رسد که دولت شهر ونکوور کارآمدتر عمل کرده است، طبق برنامه مجوز سریع دولت، آپارتمان های ۴ تا ۶ طبقه به مناطق با تراکم مسکونی نسبتاً کم در ونکوور اضافه می شود. اجاره دادن خانه های اجاره ای ، و سرعت بخشیدن به گرفتن تأییدیه برای این خانه ها، تعداد خانه های اجاره ای تضمینی محلی را افزایش می دهد.

با این حال، این طرح باعث می‌شود همه از صاحبان خانه‌هایی که در ابتدا در مناطق مسکونی کم تراکم زندگی می‌کردند، به‌ویژه جامعه سنتی تک خانه‌ای در غرب ونکوور، احساس نارضایتی کنند.

بسیاری از صاحبان خانه در وست اند گفتند که شهرداری نظرات صاحب خانه ها در این مناطق را نادیده گرفته است و نه تنها این موضوع زندگی ساکنان محلی را تحت تأثیر قرار داده است، بلکه درختان کهن را قطع کرده است و بسیاری از ساختمان های قدیمی منحصر به فرد ونکوور را تخریب کرده اند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، طبق گزارشی از شهر ونکوور، نظرسنجی های آنلاین نشان می دهد که بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان از ساخت خانه های اجاره ای شش طبقه در این خیابان های موجود حمایت می کنند.

با این حال، صاحبان خانه های مستقل در غرب ونکوور در مصاحبه با رسانه ها گفتند که هیچ یک از این تحقیقات به اصطلاح واقعاً افکار عمومی را منعکس نمی کند.

صاحبان خانه های قدیمی امیدوارند که از درختان بزرگ، حیاط جلویی و حیاط خلوت ما و این ساختمان های قدیمی منحصر به فرد در ونکوور محافظت کنند.ساختمان های مسکونی جدید با تراکم بالا نیز بر روشنایی خانه های قدیمی تأثیر می گذارد.

کارشناسان صنعت املاک خاطرنشان کردند که در ونکوور و تورنتو، که قیمت مسکن بسیار بالا است، هنوز تعداد زیادی خانه مستقل در منطقه مرکز شهر وجود دارد که با رشد جمعیت توسعه شهری منافات دارد، اما گروه سازش ناپذیر همسایگان که با این طرح همیاری نمی کنند همچنین تغییر برنامه ریزی مسکن را دشوار می کند و باغث بالا رفتن قیمت خانه می شود. کمبود عرضه مسکن نیز قیمت مسکن را گران می کند!
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز