استخدام 12 هزار نفر در والمارت کانادا

Submitted on ش., 10/09/2021 - 13:31

والمارت کانادا می‌گوید قصد دارد 12 هزار نفر پرسنل دائمی را برای موقعیت‌های شغلی در فروشگاه‌های خرده فروشی، انبار‌ها، و کامیون‌های ارسال کالا استخدام کند. این غول صنعت خرده فروشی، می‌گوید این استخدام بزرگ شامل مصاحبه‌ در محل در تاریخ های 14 و 15 اکتبر خواهد بود.


این شرکت می‌گوید پرسنل جدید بیشتر برای پُر کردن سفارشات آنلاین در فروشگاه‌ها، کار در غرفه‌های مختلف فروشگاه‌های مواد غذایی مانند، نانوایی، قصابی، پر کردن قفسۀ فروشگاه‌ها، و آماده کردن سفارشات انبار‌ها برای ارسال و رانندگی کامیون‌های ارسال خواهد بود.


هوراچیو باربیِتو، رئیس و مدیرعامل والمارت کانادا می‌گوید، این فروشگاه متعهد به ارائۀ شغل و فرصت‌های مناسب است و پذیرای هزاران همکار جدید در شرکت است.


این استخدام عظیم توسط این شرکت خرده فروشی زنجیره‌ای چند ماه قبل از فصل پرهیاهوی تعطیلات آغاز می‌شود و باعث ایجاد کمبود نیروی کار در این صنعت خواهد شد که تا پایان پاییز بیشتر شدت می‌گیرد.


شرکت کتاب‌ها و موزیک Indigo ماه گذشته در تویتر اعلام کرد که تا قبل از تعطیلات پرسنل زیادی را در کانادا استخدام می‌کند.


والمارت به همکاران خود اهمیت فراوانی می‌دهد و طیف گسترده‌ای از مزایا توسط شرکت را ارائه می‌دهد، که از آن جمله می‌توان مزایای جامع سلامتی و رفاه، برنامه تقسیم سود معوق، پاداش‌های مبتنی بر عملکرد‌، برنامۀ خرید سهام و برنامه‌های تخفیف شرکا اشاره کرد.


والمارت همچنین به کارکنان خود کارت‌های خرید تخفیف 10 درصدی برای بیشتر مواد غذای و کالاهای عمومی ارائه می‌دهد که در فروشگاه‌های والمارت و به صورت آنلاین در Walmart.ca به فروش می‌رسد. برای کمک به کارکنان در پیشرفت در مناسب شغلی خود، والمارت برنامۀ پرداخت شهریۀ تحصیلی، آموزش توسط شرکت، و موقعیت‌های آموزشی و محیطی کاری ارائه می‌دهد که در آن افراد می‌توانند رشد کنند.


والمارت کانادا در سراسر کانادا بیش از 400 شعبه و 1.5 میلیون مشتری روزانه دارد. فروشگاه آنلاین والمارت Walmart.ca روزانه بیش از 900 هزار بازدید کننده دارد. والمارت کانادا با بیشتر از 100 هزار پرسنل در جوامع مختلف در سراسر کشور یکی از بزرگترین کارفرمایان در کانادا به شمار می‌رود و جزو ده برَند تأثیرگذار در کانادا به شمار می‌رود. والمارت کانادا اخیراً به عنوان کمپانی برتر لینکدین برای سال 2021 برگزیده شد و عنوان محبوب‌ترین برند (بر اساس جستجوهای گوگل) را از آن خود کرد. برنامه گستردۀ نیکوکاری والمارت کانادا بر حمایت از خانواده‌های کانادایی نیازمند متمرکز است و از سال 1994 والمارت کانادا بیش از 500 میلیون دلار به موسسه‌های خیریۀ کانادایی کمک مالی کرده است.


برای اپلای می‌توانید به آدرس https://careers.walmart.ca مراجعه کنید.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز