اسامی امسال پیاده‌ رو مشاهیر کانادا

Submitted on ش., 10/09/2021 - 13:31

امسال ستارۀ افراد مشهور کانادایی از بازیگر گرفته تا سناتور، موزیسین و ورزشکار همراه با نامشان بر پیاده‌ رو مشاهیر کانادا در تورنتو نقش خواهد بست.


بازیگران کیانو ریوز و گراهام گرین، رومئو دالایر سپهبد بازنشسته، و بروس کاکبرن مووزیسین از جمله افرادی هستند که امسال نامشان بر پیاده رو مشاهیر کانادا حک می‌شود.


جولی بلک ترانه سرا و خواننده، سالومه بَی هنرمند بلوز، برت هارت ستارۀ کشتی‌گیری، دامین وارنر ورزشکار دو میدانی، هم جزو کسانی هستند که نام آنها برای پیاده رو مشاهیر کانادا برای سال 2021 اعلام شد.


این فهرست ده نفره را آجای ویرمانی مدیر عامل شرکت Cargojet، و دانشمندان دانشگاه تورنتو فردریک بنتینگ، چارلز بِست، جان مک دونالد و جیمز کولیپ که انسولین را کشف کردند کامل می‌کند.


جشنوارۀ پیاده رو مشاهیر کانادا در Beanfield Centre در تورنتو هم دو جایزۀ ویژه اهدا خواهد کرد: جایزۀ افتخاری موزیک Allan Slaight به سرنا رایدر و جایزۀ افتخار قهرمان ملی به برندۀ سوپربول لوران دورنای تاردیف.




هر ساله پیاده رو مشاهیر کانادا، دستاورد‌ها و موفقیت کانادایی‌ها را در زمینه‌هایی از جمله هنر و سرگرمی، کارآفرینی و نیکوکاری، انسان دوستی، علم، تکنولوژی و نوآوری، و ورزش ارج می‌نهد.


جشنوارۀ امسال، از طریق CTV به صورت زنده پخش خواهد شد.


این فهرست مشاهیر جدید تعداد کل ستاره‌های پیاده رو مشاهیر کانادا را به 200 می‌رساند. پیاده رو مشاهیر کانادا توسط پیتر سومالیاس و داستی کول، به همراه دایان شوالم در همکاری با گری اسلیت در سال 1998 تأسیس کردند.


پیاده رو مشاهیر کانادا یک سازمان ملی غیر انتفاعی است که با ارج نهادن افراد مشهور کانادا با حک کردن ستارۀ آنها در منطقۀ Entertainment District کار خود را آغاز کرد و اکنون به یک برنامه و جشن‌هایی بدل شده که در تمام سال ادامه دارد.

 

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز