انتقاد عضو دفتر رهبر انقلاب از علم‌الهدی به دلیل اظهاراتش درباره زنان بی ‌حجاب | جمله جنجالی علم الهدی چه بود؟

Submitted on ی., 11/20/2022 - 17:07

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی فضائلی عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به علم الهدی امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.

مهدی فضائلی در توئیتی نوشت: جناب آقای علم‌الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو متأسفانه بی حجاب، چگونه نگاه می‌کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است. یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.

آیت الله علم الهدی در بخشی خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد با همان ابزار ۷۰ سال پیش، توطئه خود را جلو ببرد، گفت: دشمن نمی‌داند که این مردم دیگر ملت ۷۰ سال قبل نیستند. این مردم، ملتی هستند که هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم را پشت سر گذاشتند و با ۱۷ هزار شهید، منافقان ناپاک وابسته به اجانب را از کشورشان بیرون کردند و بنابراین، دیگر نقشه کودتای ۲۸ مرداد دوباره جواب نخواهد داد. در مقابل، این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟

متن کامل اظهارات علم الهدی را از اینجا بخوانید.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز