امیرعبداللهیان : اسرائیل و غربی‌ها می‌خواهند ایران را تجزیه کنند

Submitted on پ., 11/17/2022 - 08:59

در اظهاراتی مشابه حسین سلامی، فرماندۀ سپاه پاسداران، بار دیگر اعتراض های جاری در کشور را به "دشمن" و به ویژه به آمریکا نسبت داد و از آنها به عنوان یک "توطئۀ عظیم" یاد کرد. فرماندۀ سپاه پاسداران معترضان را "بازیچۀ دشمن" خواند تا به ادعای او "ملت را از بین ببرند." حسین سلامی معترضان را "پیاده نظام دشمن" نامید و  افزود که نظام جمهوری اسلامی قصد دارد که بر تن همین جوانان معترض امروز لباس جهاد علیه دشمن بپوشاند و این به گفتۀ سلامی متحقق خواهد شد.  

فرماندۀ سپاه پاسداران در جای دیگری از سخنانش از علی خامنه‌ای به عنوان "مرد بزرگ" و "سفینۀ نجات امت در امواج" بحران کنونی یاد کرد و افزود که "ملت در کنار رهبری ایستاده و سرافراز است." او گفت که دشمن قصد دارد "خیابان های ایران را مملو از شراب‌خانه‌ها و قمارخانه‌ها" کند و "چهره زنان ایران را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب" سازد.  

فرماندۀ سپاه پاسداران آمریکا را متهم کرد که قصد دارد ایران را تجزیه کند. او همچنین گفت که مردم ایران حاضر نیستند به دلیل مشکلات اقتصادی "انقلاب" اسلامی "آسیب ببیند." حسین سلامی از روحانیون به عنوان "مظاهر غیرت الهی و نمادهای دین و ستون‌های مستحکم عزت ملت ایران" یاد نمود و گفت : "مردم واقع بین هستند و روحانیون به مردم آگاهی می دهند." حسین سلامی در پایان گفت که جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به یک "قدرت جهانی" است.

امروز همچنین، ابراهیم رئیسی، گفت که در بحران جاری کشور "خواص مردود شدند" و به دلیل ترس از افکار عمومی به ویژه در شبکه های اجتماعی به وظیفۀ خود در مخالفت با اعتراض ها عمل نکردند.      

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.اف.ای دنبال کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز