آخرین قیمت دلار و دیگر ارزها / امروز سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

Submitted on س., 06/09/2020 - 11:23

ایستایی دلار و یورو | آخرین قیمت ارزها
قیمت هر دلار آمریکا امروز سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان عرضه شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بود.

قیمت هر دلار آمریکا برای فروش، امروز ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان در صرافی‌های بانک‌ها بود که نسبت به دیروز تغییری نداشت. در عین حال قیمت خرید هر دلار نیز ۱۶ هزار و ۸۸۰ تومان است.

همچنین قیمت خرید هر یورو در صرافی های بانکها ۱۸,۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۸,۶۰۰ تومان است که نسبت به نرخ روز گذشته بدون تغییر است.

سکه گران شد؛ دلار ۱۷۸۰۰ تومان | نرخ ارز، سکه و طلا
قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه بیستم خرداد ۹۹ با نرخ ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به قیمت دیروز ۱۴۰ هزار تومان گران شد. دلار هم در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش داشت.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز با افزایش ۱۴۰ هزار تومانی نسبت به قیمت دیروز به نرخ ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه، ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز یک میلیون ۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۰۷ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۲۷ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین دلار در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان و یورو ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان خرید و فروش شد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز