اگر معلمان بیمار هستند، می‌توان از والدین کبکی خواست که بر کلاس‌های درس نظارت کنند

Submitted on Mon, 01/17/2022 - 01:32

سندی که از سوی وزارت آموزش و پرورش کبک به مدارس ارسال شده آمده است؛ که اگر تعداد زیادی از معلمان به بیماری کووید۱۹ مبتلا باشند، ممکن است برای نظارت بر کلاس‌ها از والدین دانش‌آموزان کمک گرفته شود.

این وزارت و شبکه مدارس پیش‌بینی کرده که تعداد بسیار زیادی از کارمندان در تمام  رده‌های شغلی، باید برای چند روز در هفته‌های آینده قرنطینه باشند.

این اسناد نشان می‌دهد که استان به مدارسی که قرار است در ۱۷ ژانویه بازگشایی شوند، دستور می‌دهد تا یک طرح اضطراری در مورد پرسنل کم که می‌تواند شامل فهرست کردن افرادی مانند والدین برای فراخوانی به عنوان نیروی کمکی باشد، همکاری کنند.

نخست‌وزیر فرانسوا لوگو و سایر مقامات در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی برای تایید طرح بازگشت به مدرسه هستند.

آن‌ها سیستمی را توصیف کرده‌اند که هیچ تغییر عمده دیگری نسبت به آنچه قبلاً توضیح داده شده است، بدون تایید برنامه‌های اضطراری که می‌تواند شامل والدین شود، ایجاد نمی‌کند.

اگرچه آن‌ها می‌گویند چه در تهویه، ماسک معلمان یا سایر اقدامات سعی خواهند کرد با واکسن به کودکان بیشتری دسترسی پیدا کنند، دانش‌آموزان از پایان تعطیلات زمستانی از راه دور کار می‌کنند.

از طرف دیگر، کارکنانی مانند معلمان می‌توانند از وظایف معمول خود دور شوند تا به پر کردن شکاف‌ها کمک کنند.

رویکرد دیگر ادغام دو کلاس با هم و اداره آن‌ها  توسط یک معلم است. البته در حالت ایده‌آل، دانش‌آموزان باید در دو اتاق مجزا بمانند تا از سرایت احتمالی جلوگیری شود.

از مهدکودک‌ها نیز خواسته شده است که برنامه‌های اضطراری را نیز توسعه دهند.

منبع:‌ سی‌تی‌‍وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز