کمک 2.2 میلیارد دلاری دولت فدرال به بی‌خانمان‌ها

Submitted on چ., 11/07/2018 - 19:22

کمک 2.2 میلیارد دلاری دولت فدرال به بی‌خانمان‌ها
دولت فدرال قصد دارد در راستای رفع مشکل بی‌خانمان‌ها به کامیونیتی‌های مختلف کمک بیشتری کند .

به نقل از گلوبال نیوز، «جین یووس دوسکلوس»( Jean-Yves Duclos)، وزیر توسعه اجتماعی، فرزندان و خانواده، طی کنفرانسی ملی که با حضور 1300 نفر در رابطه با بی‌خانمان ها که در همیلتون برگزار شد با بیان این خبر به معرفی برنامه ‌ای موسوم به “Reaching Home” پرداخت.

بر اساس این برنامه با بودجه‌ای بالغ بر 2.2 میلیارد دلار ، طی 10 سال به بی‌خانمان‌ها اختصاص می‌یابد که بخشی از برنامه ملی 40 میلیارد دلاری استراتژی مسکن است که سال گذشته اعلام شده بود.

«جین یووس دوسکلوس»( Jean-Yves Duclos)، افزود: این برنامه به معنی افزایش بودجه برای 61 موردطراحی شده برای جوامع (کامیونیتی) هاست. 6 مورد جدید نیز امسال به آن افزوده شده است.
او خاطر نشان کرد: کانادا طی 20 سال گذشته روی این موضو کار کرده است و امروز بی‌خانمان‌ها متاسفانه از دیگر جوامع وارد کشور شده‌اند بنابراین ضروری است آنها در هرجای کانادا هستند نسبت به رفع نیازمندیهایشان قدم برداریم.

بر اساس گزارش این وزیر، مراحل اجرایی این برنامه از سال 2019 برای جوامع مختلف آغاز می‌شود.بر همین اساس میزان عرضه و تقاضا برای دریافت مساعدت‌های مالی باید برآورد شود.

دولت فدرال نیز گفت 1.2 میلیارد دلار در این رابطه برای 9 سال آینده پیش‌بینی کرده است. وزیر توسعه اجتماعی، فرزندان و خانواده، تصریح کرد: اختصاص این بودجه می‌تواند به کاهش بی‌خانمان‌های بومی نیز کمک کند.

وی افزود: مردم بومی همچنان در پناهگاه‌های اضطراری به سر می برند. ما باید خیلی بهتر کار کنیم.

گفتنی است به نزدیک شدن به فصل سرما وضعیت بی‌خانمان‌ها و اسکان‌ها برای دولت جدی‌تر می‌شود . ایجاد مراکز اقامتی بی‌خانمان‌ها و تامین مواد غذایی مورد نیازشان بخصوص در شهرهای بزرگ از مهم‌ترین اقدامات دولت فدرال و دولت‌های استانی است.

حراج بلیط پرواز رفت و برگشت تورنتو به ژاپن
چنانچه به دنبال تجربه ماجراجویی در آسیا هستید، اکنون بهترین زمان برای خط زدن آن از لیست آرزوهایتان می باشد، چرا که هزینه پروازهای رفت و برگشت تورنتو به ژاپن هواپیمایی Air Canada به گونه ای ناباورانه کاهش یافته است.

با شروع سال 2019، قادر خواهید بود تنها با صرف 597 دلار از تورنتو به توکیوی ژاپن سفر کرده، و سپس از تایپه-تایوان (Taipei, Taiwan) به تورنتو بازگردید. بنابراین چنانچه به دنبال نشانه ای برای شروع برنامه ریزی سفر به آسیا می باشید، این هم نشانه!

تنها با هزینه یک پرواز ارزان قیمت به دو مقصد دلخواه خود در آسیا سفر کنید. لازم به ذکر است که این هزینه پرداختی سفر توکیو به تایوان را شامل نمی شود. به گفته Chris Myden در مورد معاملات YYZ، هزینه پروازهای یک طرفه از توکیو به تایپه معمولا 100 تا 150 دلار کانادا می باشد.

از سایر شهرهای ژاپن نظیر اوزاکا (Osaka) نیز می توانید با همان هزینه 100 تا 150 دلار به تایپه سفر کنید، که در نتیجه آن قادر خواهید بود از سایر شهرهای ژاپن نیز دیدن نمایید.

طبق گفته Chris Myden، تاریخ این سفرها برای سال آینده، یعنی اواخر ماه فوریه تا مه 2019 می باشد. پرواز تورنتو به توکیو، ژاپن بدون توقف بوده و پرواز های تایپه یک توقف در ونکوور خواهند داشت.

برای رزرو این پرواز، بایستی به Google Flights مراجعه کرده و تاریخ های پرواز بین اواخر فوریه تا مه 2019 را مشاهده نمایید. دقت فرمایید که برای پرواز رفت، تورنتو به توکیو و برای پرواز برگشت، تایپه به تورنتو را انتخاب نمایید.

برای مشاهده تاریخ های ترکیبی که تخفیف های باورنکردنی را شامل می شوند، می توانید به YYZ مراجعه کنید. به طور مثال، تاریخ های ماه مه سال 2019 در حال حاضر این تخفیفات را شامل می گردند.

همچنین جهت رزرو پرواز، هتل و اجاره اتومبیل می توانید از سایت Narcity Travel دیدن نمایید.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز