کسانی که موفق به پر کردن فرم اسپانسرشیپی والدین نشدند می توانند از سوپر ویزا استفاده نمایند

Submitted on پ., 01/31/2019 - 19:42

کسانی که موفق به پر کردن فرم اسپانسرشیپی والدین نشدند می توانند از سوپر ویزا استفاده نمایند
در آخرین دوره برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها در 28 ژانویه 100000 نفر تلاش کردند تا فرم مورد نظر را پر کنند، اما فقط 27000 نفر موفق به تکمیل آن شدند.

در واکنش به انتقادات گسترده که می گفتند این فرایند ناعادلانه بوده است، سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد که افراد دارای صلاحیت که نتوانستند در 28 ژانویه فرم را پر کنند، میتوانند از برنامه سوپر ویزا (Super Visa) برای اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ هایشان استفاده کنند.

سوپر ویزا نوعی ویزا است که برای 10 سفر اعتبار دارد و افراد دارای صلاحیت می توانند از هر ویزا تا 2 سال استفاده کنند.

سوپر ویزا برای افرادی که در کشورهایی زندگی می کنند که نیاز به ویزای موقت برای ورود به کانادا دارند مناسب است، با استفاده از این ویزا میتوانند بدون نیاز به تمدید ویزا به کانادا سفر کنند.

سوپر ویزا محبوب است. چراکه در زمانی زیر یک سال آماده میشود و اسپانسر نسبت به برنامه مهاجرتی والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیاز به درآمد کمتری دارد.

سازمان مهاجرت اعلام کرده که درخواست های سوپر ویزا طی چندین هفته بررسی می شوند، هرچند این زمان بستگی به دفتر ویزا دارد.

جهت درخواست سوپر ویزا موارد زیر برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ ها لازم است:

. شخص مورد نظر دعوتنامه امضا شده توسط فرزند یا نوه اش داشته باشد که شامل موارد زیر است:·
* تعهد برای تامین مالی طی مدت زمان بازدید آنها
* لیست و تعداد افرادی که با فرد زندگی میکنند
* کپی از مدارک اقامت دائم یا شهروندی فرد دعوت کننده

· داشتن بیمه پزشکی از یک شرکت بیمه کانادایی که:
* از تاریخ ورود حداقل یک سال اعتبار داشته باشد
* حداقل 100000 دلار برای حداقل پوشش فراهم کند
* داشتن مدرکی که تایید کند بیمه پزشکی پرداخت شده است

فرد مورد نظر همچنین
· اجازه ورود به کانادا را داشته باشد
· تست پزشکی مهاجرتی انجام دهد

سازمان مهاجرت اعلام کرده که افرادی که درخواست میدهند باید در پایان زمان اعتبار ویزا خودشان کانادا را ترک کنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به سوپر ویزا میتوانید با شماره 4401-877-514-1+ یا ایمیل SuperVisa@canadavisa.com تماس حاصل فرمایید.

رکوردشکنی در آمریکای شمالی؛ آسمان تورنتو مملو از جرثقیل های غول پیکر
چنانچه شما در شهر تورنتو زندگی می کنید و یا به تازگی سفری به این شهر داشته اید، احتمالا تعداد قابل توجهی از جرثقیل های بلند افراشته بر فراز نقاط مختلف آسمان این شهر را مشاهده کرده اید.

در تابستان سال 2018 تورنتو به جهت برخورداری از بيشترين تعداد جرثقیل در آمریکای شمالی شهرت یافت. در حالی که چنین موردی برای عده ای ملالت آور بوده و احساس نارضایتی داشتند.

باید خاطر نشان کرد که هدف اصلی پیشرفت و توسعه بافت شهری تورنتو می باشد.

در حال حاضر یافته های جدید Rider Levett Bucknall's North American Crane Index نشان می دهد که این شهر هفت جرثقیل دیگر به تعداد جرثقیل های خود افزوده است که مجموع آنها به 104 دستگاه می رسد. همچنین مستندات این شرکت حاکی از این است به منظور توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر بافت شهری قرار است تعداد جرثقیل های غول پیکر به بیش از 400 دستگاه افزایش یابد.

دیگر شهرهایی که در این لیست خوش درخشیده اند عبارتند از سیاتل و لس آنجلس که به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته اند. البته شهرهایی همچون شیکاگو، سان فرانسیسکو، نیویورک، پورتلند و کلگری که یک شهر دیگر کانادا است دارای جرثقیل 1 تنی هستند.

پروژه های مسکونی سهم 46 درصدی استفاده از این جرثقیل های تورنتو را به خود اختصاص داده اند.

برخی از اعضای شورای تورنتو از این امر ابراز نگرانی کرده اند که بحث توسعه و ساخت و ساز به کاهش تابش نور خورشید منجر گردیده و فضای باز شهر را اشغال کرده است.

امید است تا زمان انتشار گزارشات آتی تورنتو در صدر لیست ساخت و احداث پارک های جدید پیشرفته قرار گیرد.

پروژه نفتی 2 میلیارد دلاری و 2,200 موقعیت شغلی جدید در آلبرتا
با توقف پروژه Trans Mountain Pipeline، اکنون آلبرتا درصدد است میزان بازدهی نفت خام این استان را افزایش دهد.

بنا به پیشنهاد حمل و نقل زمینی از سوی Rachel Notley نخست وزیر آلبرتا در نوامبر گذشته حال دولت آلبرتا با هدف افزایش 30 درصدی ظرفیت خط لوله، برنامه هایی را تدوین کرده است.

پروژه 2 میلیارد دلاری در حال حاضر در شهرستان Strathcona، در دست احداث است. در این پروژه بخشی به بهبود تاسیسات تبدیل قیر نفت خام رقیق شده به مخلوط خام اختصاص یافته است که از طریق خطوط لوله سریعتر جریان می یابد و قیمت بیشتری در بازار بین المللی خواهد داشت.

بخش اعظم بودجه این پروژه از سوی Calgary-based Valve Creations Inc تامین می گردد. در این پروژه حدود 2000 نفر در طول مدت ساخت و احداث استخدام خواهند شد که از اکنون تا سال 2022 به طول می انجامد. همچنین به غیر از آن حدود 200 نفر دیگر باید تمام وقت برای فعالیت های اجرایی استخدام شوند.

به نقل از Columbia Yeung، مدیرهیئت مدیره، و مدیرعامل شرکت VCI طی یک نشست خبری: ”ما در Value Creation Inc و Value Chain Solutions Inc سعی داریم با کمک Rachel Notley بازار انرژی خود را هر چه بیشتر توسعه دهیم و ارزش مالکیت آن در آلبرتا را به حداکثر میزان ممکن برسانیم.“

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز